Auto oplader til Mio 168
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 21-06-07 20:56

Hej.

Jeg har fået min oplader væk!

Er der nogen der kender et sted, hvor den kan købes "billigt", eller måske
ligge inde med en ekstra. (af en eller anden grund) er jeg køber.

Mvh

Jasper

--
jasper@FJERNESahrensbach.com

(FJERNES skal, sjovt nok, fjernes.)

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-07 20:27

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev :

>Er der nogen der kender et sted, hvor den kan købes "billigt", eller måske
>ligge inde med en ekstra. (af en eller anden grund) er jeg køber.

helt billig er den nu ikke - koster 165,- ex moms/porto ;)

--
Jan_stevns

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 22-06-07 23:56

> helt billig er den nu ikke - koster 165,- ex moms/porto ;)

Hvor hvor?

Er det dig privat kan vi vel blive enige om 150 incl moms + porto? Man
er vel en fattigrøv fra vendsyssel + det er til konens bil

Mvh

Jasper

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-07 00:30

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev :

>Hvor hvor?

fra grossisten der importerer dem... de har stadig tilbehøret, selv
om den jo (i den verden) er gammel ;)

--
Jan_stevns

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 24-06-07 01:39

> fra grossisten der importerer dem... de har stadig tilbehøret, selv
> om den jo (i den verden) er gammel ;)

Arggh... Så er der vel ikke meget at forhandle om.

Kan du smide et link, eller er det noget jeg skal bestille gennem dig?

/Jasper

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-07 07:21

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev :

>Arggh... Så er der vel ikke meget at forhandle om.

Hvis man ikke vil have den uoriginal - nej ;)

>Kan du smide et link, eller er det noget jeg skal bestille gennem dig?

du kan altid prøve dt-online.dk - ellers bestiller jeg den da gerne
til dig, næste gang jeg skal have noget hjem deroppe fra

--
Jan_stevns

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 24-06-07 21:50

> du kan altid prøve dt-online.dk - ellers bestiller jeg den da gerne
> til dig, næste gang jeg skal have noget hjem deroppe fra

Øv... skal være moms reg. it-forhandler for at købe her.

Ellers er det billigste jeg endnu har set en uorg. til 195,00 men jeg har
det ikke specielt godt med uorg. Har haft et par tlf. opladere der ikke sad
for godt fast i cigartænderen.

/Jasper

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 24-06-07 04:04

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
meddelelse news:467ad7e5$0$32033$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
>
> Er der nogen der kender et sted, hvor den kan købes "billigt", eller måske
> ligge inde med en ekstra. (af en eller anden grund) er jeg køber.

Her kan den købes:
http://www.billiggps.dk/shop/product_info.php?products_id=81

Hilsen

Bjarne