626 visker problem
Fra : Jan Holm

Dato : 20-06-07 23:17

Hej

Har en 626 fra 94 som har fået et problem med viskeren.

De kører ikke, men jeg kan hører at visker motoren prøver
på noget - den får altså strøm. Når jeg manuelt fører
viskeren op, siger motoren et par ubehagelige lyde og kører
selv viskeren ned igen. Derefter står de stille, men man
kan stadig hører "et eller andet" fra visker motoren.

Jeg kender intet til den slags - men kunne det lyde som
en defekt viskermotor - og er denne lige til at skrue af
og skifte ?

Mvh
Jan

Fra : Martin Bak

Dato : 21-06-07 15:39

"Jan Holm" <nospam@tia.blabla> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kender intet til den slags - men kunne det lyde som
> en defekt viskermotor - og er denne lige til at skrue af

Hvis motoren kan få viskerne ned igen kører den altså rundt, og så er det
nok næppe den der er i stykker (endnu).

Jeg gætter på, at der er knækket mindst en af bøsningerne i
stangforbindelserne.

Martin

Fra : Jan Holm

Dato : 21-06-07 22:57

Martin Bak wrote:
> Jeg gætter på, at der er knækket mindst en af bøsningerne i
> stangforbindelserne.

Tak for info - selvom det lyder som et irriterende
træls projekt at kommer derind......

Mvh
Jan