Mere om streames i bagruden.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-06-07 08:43

Firmaet her (SponsorCar) har nogle retningslinier, som de anbefaler at man
anvender.

http://www.jobindex.dk/cgi/open.cgi?url=http%3A%2F%2Fwww.sponsorcar.dk%2Fdefault.asp%3FAction%3DDetails%26Item%3D740&jobtitle=En+bil+i+folie+er+en+%E6gte+SponsorCar+-+Telefoni+og+bredb%E5nd+med+rabat&company=Sponsorcar&city=Herning&jobid=1888805

Den var lang
Her kommer den korte version:

http://tinyurl.com/2wglhz

Så har samme firma også en 'solsrålehistorie, fra en hvor streamer åbenbart
blev 'overset'

Er det mærkeligt at vi andre dødelige kan blive forvirrede ?

Øv, typografien smuttede og jeg kan ikke få den på plads igen

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-06-07 08:49

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Her kommer den korte version:
>
> http://tinyurl.com/2wglhz
>
> Så har samme firma også en 'solsrålehistorie, fra en hvor streamer

og det manglede der så lige link til:

http://tinyurl.com/2wglhz

Øv, TinyURL er åbenbart heller ikke glad for mig i dag

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-06-07 09:18

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> wrote in

> Så har samme firma også en 'solsrålehistorie, fra en hvor streamer
> åbenbart blev 'overset'

Og en historie om en almindeligt naiv bilejer... Selvom synshallen har
overset det betyder det da ikke at det er lovligt. Og hvis han bliver
stoppet af politiet vil han sikkert enten blive indkaldt til syn igen eller
bare få en bøde - hvor svært ka det være...

Fra : Møller

Dato : 20-06-07 09:55

Henrik Stidsen skrev:

> [...]
> stoppet af politiet vil han sikkert enten blive indkaldt til syn igen eller
> bare få en bøde - hvor svært ka det være...

Det er jo det der er problemet, mange tror, at "nysynet" betyder fejlfri
også for en bil fra en brugtvognsforhandler af værste slags, der er jo
jævnlig historier med "hjælpsomme" synsassistenter.

Så, som du skriver, nysynet betyder blot at man må køre i to år til nyt
automatisk syn, men det ar førerens ansvar at den er lovlig både før og
efter nysyn oversete fejl fritage ikke ejer/fører for at bringe bilen i
orden og det løbende og til hver en tid.

Så ja hvor svært kan det være: hold bilen i orden, eller bliv hjemme.

Mølle

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-06-07 11:45

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller
> bare få en bøde - hvor svært ka det være...

Åbenbart så svært, at firmaet opfordrer til at bryde loven.
Det burde være børnelærdom at 'nysynet' ikke nødvendigvis betyder
'fuldkommen fejlfri'.
Men sådan er der jo så meget

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-06-07 13:56

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> wrote in

> Det burde være børnelærdom at 'nysynet' ikke nødvendigvis betyder
> 'fuldkommen fejlfri'.

Vil give dem ret så langt at nysynet burde betyde lovlig stand. Men som
Møller også påpeger fritager det ikke ejeren for ansvar at synshallen er
sjuskede og overser en ulovlig ting.

> Men sådan er der jo så meget

Det er jo det. Man kan bare håbe der er nogen der brokker sig til
Sponsorcar når de får en regning for streameren i bagruden.

Gad vide om ikke det er koncepter som Sponsorcar der rent faktisk er den
direkte årsag til at det nu er blevet forbudt med streamere i bagruden?

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-06-07 14:03

> Det er jo det. Man kan bare håbe der er nogen der brokker sig til
> Sponsorcar når de får en regning for streameren i bagruden.

Forhåbentlig.
Men vil dog gætte at Sponsorcar er glatte som ål.

> Gad vide om ikke det er koncepter som Sponsorcar der rent faktisk er den
> direkte årsag til at det nu er blevet forbudt med streamere i bagruden?

Dét ville ikke chokere mig.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-06-07 14:26

> Forhåbentlig.
> Men vil dog gætte at Sponsorcar er glatte som ål.

Med den attitude de har haft hidtil vil de formentlig true staten med
sagsanlæg hvis nogen af deres medlemmer får bøder eller påbud pga streamer
i bagruden...