|
| Tror i at jeg sætter min underskrift hos S~ Fra : Morten D |
Dato : 18-06-07 17:29 |
|
Fruen og jeg har besluttet os for en Golf TSI. Da jeg havde tidligt fri,
brugte jeg tiden til at kører rundt hos div. forhandlere for at få den
bedste pris...
Jeg slutter hos SMC i Glostrup 2 min. i lukketid!! Ok, tænker jeg - jeg
tager sgu chancen. Det kan vel ikke være værre end at jeg må komme igen
imorgen.
Jeg spørger sælger om jeg må bruge 5 min. af hans tid. Han svarer at det
kommer an på hvad det er. Jeg forklarer ham mit ærinde og spørger om han kan
give en bedre pris?
Han kigger på mig med himmlende øjne og ryster på hovedet mens han siger
noget i retning af: "1 min. i lukketid!" Han går nærmest i selvsving og og
gentager ordene: "1 min. i lukketid!"
Han spørger nærmest opgivende om jeg ikke kan komme i morgen. Jeg svarer at
det kan jeg godt, men hvis han har tid nu, ville jeg fortrække at få det
overstået med det samme.
Han går meget modvilligt til sin computer og siger så til mig at hvis han
skal komme med et bedre bud, skal jeg også skrive under med det samme.
Jeg afviser med det samme - jeg nærmest sidder og ryster af raseri over hans
opførsel og tænker kun på at komme ud af butikken. Han slår hårdt på esc.
knappen på tastaturet og siger at jeg må komme igen, når jeg er klar...!
Hvor svært ville det have været på en respektabel og imødekommende måde at
aftale et møde dagen efter...? Jeg er godt nok rystet over hans måde at
opføre sig på.
Og, ja! - rigtigt gættet. Jeg sætter ikke min underskrift hos SMC i Glostrup
Venligst,
Morten - som nu har fået lidt luft
| |
Martin Johansen [600~ (18-06-2007)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 18-06-07 17:33 |
|
>Jeg slutter hos SMC i Glostrup 2 min. i lukketid!! Ok, tænker jeg - jeg
>tager sgu chancen. Det kan vel ikke være værre end at jeg må komme igen
>imorgen.
Alene det, at du kan finde på, at tage chancen.. hehe..
Jeg var som sælger blevet lige så tosset som ham du mødte, men havde
måske forsøgt, at skjule det.
Lukketid er lukketid uanset om det er 1 liter mælk eller en Ferrari.
--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk
| |
Brian Sørup (18-06-2007)
| Kommentar Fra : Brian Sørup |
Dato : 18-06-07 17:36 |
|
"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:nscd73td6g2653klvc7h4rko903iqbr4cv@4ax.com...
>
> >Jeg slutter hos SMC i Glostrup 2 min. i lukketid!! Ok, tænker jeg -
jeg
> >tager sgu chancen. Det kan vel ikke være værre end at jeg må komme
igen
> >imorgen.
>
> Alene det, at du kan finde på, at tage chancen.. hehe..
>
> Jeg var som sælger blevet lige så tosset som ham du mødte, men havde
> måske forsøgt, at skjule det.
>
> Lukketid er lukketid uanset om det er 1 liter mælk eller en Ferrari.
>
Har du hørt om begrebet *kundeservice* ?
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.
| |
Martin Johansen [600~ (18-06-2007)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 18-06-07 18:02 |
|
>Har du hørt om begrebet *kundeservice* ?
Ja. Det foregår inden for åbningstiden ;)
--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk
| |
Brian Sørup (18-06-2007)
| Kommentar Fra : Brian Sørup |
Dato : 18-06-07 19:07 |
|
"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:fked73li2emetdmbui87j0grsgeo2t5bji@4ax.com...
>
> >Har du hørt om begrebet *kundeservice* ?
>
> Ja. Det foregår inden for åbningstiden ;)
Du må være sælger og samtidig alvorligt erhvervsskadet...
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.
| |
Martin Johansen [600~ (18-06-2007)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 18-06-07 19:58 |
|
>Du må være sælger og samtidig alvorligt erhvervsskadet...
Uddannet sælger ja.. ej i erhvervet. Skred inden jeg blev skadet
--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk
| |
Brian Sørup (18-06-2007)
| Kommentar Fra : Brian Sørup |
Dato : 18-06-07 20:18 |
|
"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:gcld73lfo89vpvdnqdtfk194sjhpg7b33i@4ax.com...
> >Du må være sælger og samtidig alvorligt erhvervsskadet...
>
> Uddannet sælger ja.. ej i erhvervet. Skred inden jeg blev skadet
>
Good 4U
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.
| |
claus b. p. (19-06-2007)
| Kommentar Fra : claus b. p. |
Dato : 19-06-07 08:42 |
|
"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote in message
news:4676da5a$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> news:gcld73lfo89vpvdnqdtfk194sjhpg7b33i@4ax.com...
>> >Du må være sælger og samtidig alvorligt erhvervsskadet...
>>
>> Uddannet sælger ja.. ej i erhvervet. Skred inden jeg blev skadet
>>
> Good 4U
> --
Nok mere godt for de potentielle kunder!
Jeg har oplevet nøjagtig den samme negative kundeservice hos såvel VW som
Mercedes. Det var grunden til at jeg på et tidspunkt endte med en Ford. Så
lidt skal der til at flytte markedsandele. (De må tjene for godt de
bilsælgere, for stressede det bliver de ihvertfald ikke)
/Claus
| |
-=JF=- priv (18-06-2007)
| Kommentar Fra : -=JF=- priv |
Dato : 18-06-07 23:45 |
|
"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4676b455$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Har du hørt om begrebet *kundeservice* ?
Har du hørt om sælgere som har et liv *udenfor* forretningstiden?
Måske sælgere som ligefrem har aftaler der hænger på at de kan lukke til
tiden?
Alt andet lige - En bil er ikke noget man så'n lige står og mangler, og
absolut skal have pruttet om i dag!
| |
Uffe Ravn (19-06-2007)
| Kommentar Fra : Uffe Ravn |
Dato : 19-06-07 06:15 |
|
-=JF=- priv wrote:
>> Har du hørt om begrebet *kundeservice* ?
>
> Har du hørt om sælgere som har et liv *udenfor* forretningstiden?
> Måske sælgere som ligefrem har aftaler der hænger på at de kan lukke
> til tiden?
Et firma der tror at lukketiden, er sammenfaldende med personalets
arbejdstidsophør, er vist lidt naivt.
Mvh. Uffe Ravn
| |
care (19-06-2007)
| Kommentar Fra : care |
Dato : 19-06-07 08:50 |
|
"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i en meddelelse
news:46776645$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Et firma der tror at lukketiden, er sammenfaldende med personalets
> arbejdstidsophør, er vist lidt naivt.
>
Kom igen???
| |
Torben Scheel (19-06-2007)
| Kommentar Fra : Torben Scheel |
Dato : 19-06-07 10:20 |
|
care wrote:
> "Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i en meddelelse
> news:46776645$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Et firma der tror at lukketiden, er sammenfaldende med personalets
>> arbejdstidsophør, er vist lidt naivt.
>>
> Kom igen???
>
>
Det er vist kun på genbrugsstationen de afviser folk fra 5-10 min. før
lukketid, så personalet kan være på vej hjem kl 17:00.
Normalt lukker man folk _ind_ i butikken indtil lukketid.
--
vh
Torben
| |
Henrik B. (19-06-2007)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 19-06-07 10:37 |
|
"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i en meddelelse
news:46776645$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Har du hørt om sælgere som har et liv *udenfor* forretningstiden?
>> Måske sælgere som ligefrem har aftaler der hænger på at de kan lukke
>> til tiden?
>
> Et firma der tror at lukketiden, er sammenfaldende med personalets
> arbejdstidsophør, er vist lidt naivt.
Det er vist sådan det foregår hos ALLE offentlige instanser...
--
--------------------------------
Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk
| |
Henrik B. (19-06-2007)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 19-06-07 10:36 |
|
"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4676b455$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>> Lukketid er lukketid uanset om det er 1 liter mælk eller en Ferrari.
>>
>
> Har du hørt om begrebet *kundeservice* ?
Som Martin skriver, så foregår det INDENFOR åbningstiden. Dels er mange
"butiksjob" latterligt lavt lønnet. Dernæst er der ofte ikke
overarbejdsbetaling efter lukketid - derfor.
--
--------------------------------
Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk
| |
Morten Lorenzen (22-06-2007)
| Kommentar Fra : Morten Lorenzen |
Dato : 22-06-07 16:36 |
|
"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:nscd73td6g2653klvc7h4rko903iqbr4cv@4ax.com...
> Lukketid er lukketid uanset om det er 1 liter mælk eller en Ferrari.
?
Man arbejder vel når der er penge at tjene?
-M
| |
Martin Johansen [600~ (22-06-2007)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 22-06-07 16:41 |
|
>Man arbejder vel når der er penge at tjene?
Ja inden for butikkens åbningstid.
Ellers må man gå ud som selvstændig hvis man har lyst til, at vie sit
liv til erhvervet som sælger.
--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk
| |
BJ (22-06-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 22-06-07 16:44 |
|
"Morten Lorenzen" <mortenlorenzen@yahooSPAM.dk> skrev i en meddelelse
news:467bec77$0$157$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
KLIP
>> Lukketid er lukketid uanset om det er 1 liter mælk eller en Ferrari.
>
> ?
>
> Man arbejder vel når der er penge at tjene?
Du har ikke din gang hos eks. de offentlige eller virksomheder der
udelukkende har folk på fast løn?
mvh
Bjørn J.
| |
Henrik B. (24-06-2007)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 24-06-07 13:55 |
|
"Morten Lorenzen" <mortenlorenzen@yahooSPAM.dk> skrev i en meddelelse
news:467bec77$0$157$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> news:nscd73td6g2653klvc7h4rko903iqbr4cv@4ax.com...
>
>> Lukketid er lukketid uanset om det er 1 liter mælk eller en Ferrari.
>
> ?
>
> Man arbejder vel når der er penge at tjene?
Vel kun hvis man er indehaver, og har del i overskuddet? )
--
--------------------------------
Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk
| |
Mikkel Lund (18-06-2007)
| Kommentar Fra : Mikkel Lund |
Dato : 18-06-07 17:40 |
|
Morten D skrev:
.....
> Og, ja! - rigtigt gættet. Jeg sætter ikke min underskrift hos SMC i Glostrup
>
> Venligst,
> Morten - som nu har fået lidt luft
>
Send nogenlunde det samme som du skrive her til chefen hos SMC og se
hvad er sker!
--
Hilsen Mikkel Lund
"Sund fornuft, har aldrig stoppet en tosse"
Jokeren i "Mænds ruin"
| |
mogens.amd64@gmail.c~ (18-06-2007)
| Kommentar Fra : mogens.amd64@gmail.c~ |
Dato : 18-06-07 17:48 |
|
On Mon, 18 Jun 2007 18:28:31 +0200, "Morten D"
<mo.dul(NOSPAM)@jubii.dk> wrote:
>Fruen og jeg har besluttet os for en Golf TSI. Da jeg havde tidligt fri,
>brugte jeg tiden til at kører rundt hos div. forhandlere for at få den
>bedste pris...
-------------------------
Ved ikke hvad du arbejder med - men ville du bare blive til måske
ingen penge -bare fordi der var en oser, som kom (vel vidende at
klokken var over fyraften) - du er da uforskammet - du kunne da
garanteret vente til næste dag - sælgere har da også ret til fritid.
Et bilkøb skal da vel ikke lige ordnes 1 min før lukketid - eller
hva´? Prøv dog igen en anden dag - hvor svært kan det være - du ville
jo heller ikke skrive under inden for et minut - vel ?
Mogens
| |
Kasper Christensen (18-06-2007)
| Kommentar Fra : Kasper Christensen |
Dato : 18-06-07 18:03 |
|
> Ved ikke hvad du arbejder med - men ville du bare blive til måske
> ingen penge -bare fordi der var en oser, som kom (vel vidende at
> klokken var over fyraften) - du er da uforskammet - du kunne da
> garanteret vente til næste dag - sælgere har da også ret til fritid.
> Et bilkøb skal da vel ikke lige ordnes 1 min før lukketid - eller
> hva´? Prøv dog igen en anden dag - hvor svært kan det være - du ville
> jo heller ikke skrive under inden for et minut - vel ?
Jeg synes jo bare det er kundeservice, at blive 5 min ekstra. Da jeg
arbejdede med at sælge ting og sager, blev den da af og til 10 min over
lukketid, hvis jeg var i gang med en kunde, som købte godt.
ER bilsælgere ikke provisionslønnet?
Mvh
Kasper
| |
Ukendt (18-06-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 18-06-07 18:37 |
|
> Jeg synes jo bare det er kundeservice, at blive 5 min ekstra. Da jeg
> arbejdede med at sælge ting og sager, blev den da af og til 10 min over
> lukketid, hvis jeg var i gang med en kunde, som købte godt.
Ja købte godt, men manden siger jo selv at han ikke vil købe nu, omså
sælgeren kommer med den bedste pris.
Jan
- der også sælger langvarige forbrugsgoder
| |
Per Groth Ludvigsen (18-06-2007)
| Kommentar Fra : Per Groth Ludvigsen |
Dato : 18-06-07 18:41 |
|
"Morten D" <mo.dul(NOSPAM)@jubii.dk> wrote in message
news:4676b2ac$0$8697$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Fruen og jeg har besluttet os for en Golf TSI. Da jeg havde tidligt fri,
> brugte jeg tiden til at kører rundt hos div. forhandlere for at få den
> bedste pris...
>
> Jeg slutter hos SMC i Glostrup 2 min. i lukketid!! Ok, tænker jeg - jeg
> tager sgu chancen. Det kan vel ikke være værre end at jeg må komme igen
> imorgen.
>
> Jeg spørger sælger om jeg må bruge 5 min. af hans tid. Han svarer at det
> kommer an på hvad det er. Jeg forklarer ham mit ærinde og spørger om han
> kan give en bedre pris?
>
> Han kigger på mig med himmlende øjne og ryster på hovedet mens han siger
> noget i retning af: "1 min. i lukketid!" Han går nærmest i selvsving og og
> gentager ordene: "1 min. i lukketid!"
>
> Han spørger nærmest opgivende om jeg ikke kan komme i morgen. Jeg svarer
> at det kan jeg godt, men hvis han har tid nu, ville jeg fortrække at få
> det overstået med det samme.
>
> Han går meget modvilligt til sin computer og siger så til mig at hvis han
> skal komme med et bedre bud, skal jeg også skrive under med det samme.
>
> Jeg afviser med det samme - jeg nærmest sidder og ryster af raseri over
> hans opførsel og tænker kun på at komme ud af butikken. Han slår hårdt på
> esc. knappen på tastaturet og siger at jeg må komme igen, når jeg er
> klar...!
>
> Hvor svært ville det have været på en respektabel og imødekommende måde at
> aftale et møde dagen efter...? Jeg er godt nok rystet over hans måde at
> opføre sig på.
>
> Og, ja! - rigtigt gættet. Jeg sætter ikke min underskrift hos SMC i
> Glostrup
>
> Venligst,
> Morten - som nu har fået lidt luft
Hej Moretn,
Kan fortælle dig en anden historie med SMC. Min kollega gik ind til SMC for
at bestille
en Audi A4 2.8 sedan (firmabil). Den eneste betingelse han havde var, at den
skulle leveres i Kastrup lufthavn så han kunne køre væk derfra i den. SMC
sælgeren kiggede
på vennen som var han faldet ned fra månen - og sagde så "er du seriøs",
hvorefter sælgeren
henvendte sig til en anden kunde.
Det profiterede Hersild og Heggov på - de kunne levere en Alfa 156 2.5 V6 i
hvilken som helst
lufthavn
SMC = Service Mangel Certifikat!
| |
Torben Scheel (19-06-2007)
| Kommentar Fra : Torben Scheel |
Dato : 19-06-07 06:48 |
|
Per Groth Ludvigsen wrote:
> Hej Moretn,
>
> Kan fortælle dig en anden historie med SMC. Min kollega gik ind til SMC for
> at bestille
> en Audi A4 2.8 sedan (firmabil). Den eneste betingelse han havde var, at den
> skulle leveres i Kastrup lufthavn så han kunne køre væk derfra i den. SMC
> sælgeren kiggede
> på vennen som var han faldet ned fra månen - og sagde så "er du seriøs",
> hvorefter sælgeren
> henvendte sig til en anden kunde.
> Det profiterede Hersild og Heggov på - de kunne levere en Alfa 156 2.5 V6 i
> hvilken som helst
> lufthavn
>
> SMC = Service Mangel Certifikat!
>
Tjah. Det har de begge nok fortrudt bitterligt
--
vh
Torben
| |
Uffe Bærentsen (19-06-2007)
| Kommentar Fra : Uffe Bærentsen |
Dato : 19-06-07 10:12 |
|
"Per Groth Ludvigsen" <pgl@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:4676c3e5$0$837$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Morten D" <mo.dul(NOSPAM)@jubii.dk> wrote in message
> news:4676b2ac$0$8697$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> Fruen og jeg har besluttet os for en Golf TSI. Da jeg havde tidligt fri,
>> brugte jeg tiden til at kører rundt hos div. forhandlere for at få den
>> bedste pris...
>>
>> Jeg slutter hos SMC i Glostrup 2 min. i lukketid!! Ok, tænker jeg - jeg
>> tager sgu chancen. Det kan vel ikke være værre end at jeg må komme igen
>> imorgen.
>>
>> Jeg spørger sælger om jeg må bruge 5 min. af hans tid. Han svarer at det
>> kommer an på hvad det er. Jeg forklarer ham mit ærinde og spørger om han
>> kan give en bedre pris?
>>
>> Han kigger på mig med himmlende øjne og ryster på hovedet mens han siger
>> noget i retning af: "1 min. i lukketid!" Han går nærmest i selvsving og
>> og gentager ordene: "1 min. i lukketid!"
>>
>> Han spørger nærmest opgivende om jeg ikke kan komme i morgen. Jeg svarer
>> at det kan jeg godt, men hvis han har tid nu, ville jeg fortrække at få
>> det overstået med det samme.
>>
>> Han går meget modvilligt til sin computer og siger så til mig at hvis han
>> skal komme med et bedre bud, skal jeg også skrive under med det samme.
>>
>> Jeg afviser med det samme - jeg nærmest sidder og ryster af raseri over
>> hans opførsel og tænker kun på at komme ud af butikken. Han slår hårdt på
>> esc. knappen på tastaturet og siger at jeg må komme igen, når jeg er
>> klar...!
>>
>> Hvor svært ville det have været på en respektabel og imødekommende måde
>> at aftale et møde dagen efter...? Jeg er godt nok rystet over hans måde
>> at opføre sig på.
>>
>> Og, ja! - rigtigt gættet. Jeg sætter ikke min underskrift hos SMC i
>> Glostrup
>>
>> Venligst,
>> Morten - som nu har fået lidt luft
>
>
> Hej Moretn,
>
> Kan fortælle dig en anden historie med SMC. Min kollega gik ind til SMC
> for at bestille
> en Audi A4 2.8 sedan (firmabil). Den eneste betingelse han havde var, at
> den
> skulle leveres i Kastrup lufthavn så han kunne køre væk derfra i den. SMC
> sælgeren kiggede
> på vennen som var han faldet ned fra månen - og sagde så "er du seriøs",
> hvorefter sælgeren
> henvendte sig til en anden kunde.
> Det profiterede Hersild og Heggov på - de kunne levere en Alfa 156 2.5 V6
> i hvilken som helst
> lufthavn
Bilen skulle leveres i Kastrup, men blev leveret i Tirstrup?
--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i
Tipo 1,6i
| |
Ukendt (19-06-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 19-06-07 15:09 |
|
>>
>> Hej Moretn,
>>
>> Kan fortælle dig en anden historie med SMC. Min kollega gik ind til SMC
>> for at bestille
>> en Audi A4 2.8 sedan (firmabil). Den eneste betingelse han havde var, at
>> den
>> skulle leveres i Kastrup lufthavn så han kunne køre væk derfra i den. SMC
>> sælgeren kiggede
>> på vennen som var han faldet ned fra månen - og sagde så "er du seriøs",
>> hvorefter sælgeren
>> henvendte sig til en anden kunde.
>> Det profiterede Hersild og Heggov på - de kunne levere en Alfa 156 2.5 V6
>> i hvilken som helst
>> lufthavn
>
> Bilen skulle leveres i Kastrup, men blev leveret i Tirstrup?
Stadig forsøg på god service.... At der så kommer en mindre leveringsfejl,
det er jo så det...
/SWP
| |
Per Groth Ludvigsen (19-06-2007)
| Kommentar Fra : Per Groth Ludvigsen |
Dato : 19-06-07 15:30 |
|
"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> wrote in message
news:46779dca$0$52097$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Per Groth Ludvigsen" <pgl@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:4676c3e5$0$837$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>> "Morten D" <mo.dul(NOSPAM)@jubii.dk> wrote in message
>> news:4676b2ac$0$8697$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>> Fruen og jeg har besluttet os for en Golf TSI. Da jeg havde tidligt fri,
>>> brugte jeg tiden til at kører rundt hos div. forhandlere for at få den
>>> bedste pris...
>>>
>>> Jeg slutter hos SMC i Glostrup 2 min. i lukketid!! Ok, tænker jeg - jeg
>>> tager sgu chancen. Det kan vel ikke være værre end at jeg må komme igen
>>> imorgen.
>>>
>>> Jeg spørger sælger om jeg må bruge 5 min. af hans tid. Han svarer at det
>>> kommer an på hvad det er. Jeg forklarer ham mit ærinde og spørger om han
>>> kan give en bedre pris?
>>>
>>> Han kigger på mig med himmlende øjne og ryster på hovedet mens han siger
>>> noget i retning af: "1 min. i lukketid!" Han går nærmest i selvsving og
>>> og gentager ordene: "1 min. i lukketid!"
>>>
>>> Han spørger nærmest opgivende om jeg ikke kan komme i morgen. Jeg svarer
>>> at det kan jeg godt, men hvis han har tid nu, ville jeg fortrække at få
>>> det overstået med det samme.
>>>
>>> Han går meget modvilligt til sin computer og siger så til mig at hvis
>>> han skal komme med et bedre bud, skal jeg også skrive under med det
>>> samme.
>>>
>>> Jeg afviser med det samme - jeg nærmest sidder og ryster af raseri over
>>> hans opførsel og tænker kun på at komme ud af butikken. Han slår hårdt
>>> på esc. knappen på tastaturet og siger at jeg må komme igen, når jeg er
>>> klar...!
>>>
>>> Hvor svært ville det have været på en respektabel og imødekommende måde
>>> at aftale et møde dagen efter...? Jeg er godt nok rystet over hans måde
>>> at opføre sig på.
>>>
>>> Og, ja! - rigtigt gættet. Jeg sætter ikke min underskrift hos SMC i
>>> Glostrup
>>>
>>> Venligst,
>>> Morten - som nu har fået lidt luft
>>
>>
>> Hej Moretn,
>>
>> Kan fortælle dig en anden historie med SMC. Min kollega gik ind til SMC
>> for at bestille
>> en Audi A4 2.8 sedan (firmabil). Den eneste betingelse han havde var, at
>> den
>> skulle leveres i Kastrup lufthavn så han kunne køre væk derfra i den. SMC
>> sælgeren kiggede
>> på vennen som var han faldet ned fra månen - og sagde så "er du seriøs",
>> hvorefter sælgeren
>> henvendte sig til en anden kunde.
>> Det profiterede Hersild og Heggov på - de kunne levere en Alfa 156 2.5 V6
>> i hvilken som helst
>> lufthavn
>
> Bilen skulle leveres i Kastrup, men blev leveret i Tirstrup?
>
Bilen blev leveret i Kastrup! God service af H&H /Per
>
>
>
> --
> mvh Uffe
> Mondeo 1,8i
> Tipo 1,6i
>
| |
Uffe Bærentsen (19-06-2007)
| Kommentar Fra : Uffe Bærentsen |
Dato : 19-06-07 21:33 |
|
"Per Groth Ludvigsen" <pgl@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:4677e8b2$0$2704$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> Bilen skulle leveres i Kastrup, men blev leveret i Tirstrup?
>>
> Bilen blev leveret i Kastrup! God service af H&H /Per
Den var bare _for_ oplagt
--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i
Tipo 1,6i
| |
Lars O. (18-06-2007)
| Kommentar Fra : Lars O. |
Dato : 18-06-07 21:52 |
|
On Mon, 18 Jun 2007 19:03:22 +0200, Kasper Christensen wrote:
> Jeg synes jo bare det er kundeservice, at blive 5 min ekstra. Da jeg
> arbejdede med at sælge ting og sager, blev den da af og til 10 min over
> lukketid, hvis jeg var i gang med en kunde, som købte godt.
Tjoh, men det kan måske godt være svært, hvis der skal hentes unger i
institutionen. Nogle gange kan man bare ikke lige blive...
/Lars
| |
Christian B. Andrese~ (19-06-2007)
| Kommentar Fra : Christian B. Andrese~ |
Dato : 19-06-07 08:35 |
|
On 19 Jun., 07:47, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:
> Per Groth Ludvigsen wrote:
> > Hej Moretn,
>
> > Kan fortælle dig en anden historie med SMC. Min kollega gik ind til SMC for
> > at bestille
> > en Audi A4 2.8 sedan (firmabil). Den eneste betingelse han havde var, at den
> > skulle leveres i Kastrup lufthavn så han kunne køre væk derfra i den. SMC
> > sælgeren kiggede
> > på vennen som var han faldet ned fra månen - og sagde så "er du seriøs",
> > hvorefter sælgeren
> > henvendte sig til en anden kunde.
> > Det profiterede Hersild og Heggov på - de kunne levere en Alfa 156 2.5 V6 i
> > hvilken som helst
> > lufthavn
>
> > SMC = Service Mangel Certifikat!
>
> Tjah. Det har de begge nok fortrudt bitterligt
LOL
--
Christian...... http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord
- Udvidelse af E 45 motorvejen mellem Randers og Kolding til seks spor
- En fast forbindelse over Kattegat til hurtigtog og biler
| |
Tom (19-06-2007)
| Kommentar Fra : Tom |
Dato : 19-06-07 17:48 |
|
"Morten D" <mo.dul(NOSPAM)@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:4676b2ac$0$8697$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Fruen og jeg har besluttet os for en Golf TSI. Da jeg havde tidligt fri,
> brugte jeg tiden til at kører rundt hos div. forhandlere for at få den
> bedste pris...
>
> Jeg slutter hos SMC i Glostrup 2 min. i lukketid!! Ok, tænker jeg - jeg
> tager sgu chancen. Det kan vel ikke være værre end at jeg må komme igen
> imorgen.
>
> Jeg spørger sælger om jeg må bruge 5 min. af hans tid. Han svarer at det
> kommer an på hvad det er. Jeg forklarer ham mit ærinde og spørger om han
> kan give en bedre pris?
>
> Han kigger på mig med himmlende øjne og ryster på hovedet mens han siger
> noget i retning af: "1 min. i lukketid!" Han går nærmest i selvsving og og
> gentager ordene: "1 min. i lukketid!"
>
> Han spørger nærmest opgivende om jeg ikke kan komme i morgen. Jeg svarer
> at det kan jeg godt, men hvis han har tid nu, ville jeg fortrække at få
> det overstået med det samme.
>
> Han går meget modvilligt til sin computer og siger så til mig at hvis han
> skal komme med et bedre bud, skal jeg også skrive under med det samme.
>
> Jeg afviser med det samme - jeg nærmest sidder og ryster af raseri over
> hans opførsel og tænker kun på at komme ud af butikken. Han slår hårdt på
> esc. knappen på tastaturet og siger at jeg må komme igen, når jeg er
> klar...!
>
> Hvor svært ville det have været på en respektabel og imødekommende måde at
> aftale et møde dagen efter...? Jeg er godt nok rystet over hans måde at
> opføre sig på.
Synes det er lidt ok, at han afviser dig. Kender selv hvordan det er at
skulle nå at hente barn i dagplejen før de lukker. Det er virkelig ikke fedt
at skulle forklare at pga. arbejde så måtte andre også vente.
Kan også forestille mig at han gerne ville have en prøvetur i din bil,
sparke dæk eller bare en smule tid til lige at gennemgå den inden man
begynder forhandling om gulvmåtter og radio.
Jeg var bare kommet dagen efter hvis det var sådan at jeg ellers kun havde
hørt godt om SMC
--
Tom
| |
BJ (19-06-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 19-06-07 17:54 |
|
"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:4678089f$0$15895$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
KLIP
> Jeg var bare kommet dagen efter hvis det var sådan at jeg ellers kun havde
> hørt godt om SMC
Ansatte på fast løn såsom bageren, købmanden, smeden, tandlægen,
revisoren, maskinarbejderen, fiskeren, cykelsmeden ... find selv på flere..
ville have utrolig godt af at skifte over på ren præstationsløn og hvad
ville det ikke
betyde for kundevenligheden...!
mvh
Bjørn J.
| |
Tom (19-06-2007)
| Kommentar Fra : Tom |
Dato : 19-06-07 18:18 |
|
"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:46780a34$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> news:4678089f$0$15895$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
>> Jeg var bare kommet dagen efter hvis det var sådan at jeg ellers kun
>> havde hørt godt om SMC
>
>
> Ansatte på fast løn såsom bageren, købmanden, smeden, tandlægen,
> revisoren, maskinarbejderen, fiskeren, cykelsmeden ... find selv på
> flere..
> ville have utrolig godt af at skifte over på ren præstationsløn og hvad
> ville det ikke
> betyde for kundevenligheden...!
Den er der skam mange der har som en del af lønnen i forvejen. Det ændrer
intet ved at man let kan have serdeles gode grunde til at man skal hjem til
et bestemt tidspunkt. Alt efter hvilket stadie man er på i livet så husker
jeg også i mine unge år hvor jeg kunne arbejde fra 7 morgen til 23 aften i
månedsvis, senere når der kommer børn til der bare SKAL hentes i dagplejen,
så ryger noget af fleksibiliteten. Regeringen SNAKKER kun om fleksible
åbningstider i dagplejen, i praksis er der ikke sket noget som helst og der
gør at man er NØD til at tage hjem.
Heldigvis bliver dette også respekteret hos de fleste arbejdsgivere, da det
ellers ville sætte forældre i en slem knibe.
Når børnene så bliver større så kan man igen begynde med at arbejde længe
m.m.
Så hvis arbejdsgiverne ønsker mere flexibilitet, så må "du" også være med
til at påvirke Mr. Fogh, da han ikke har forstået at ikke en sk*d ændrer sig
ved at han bare har nogle ønsker på christiansborg
--
Tom
| |
-=JF=- priv (19-06-2007)
| Kommentar Fra : -=JF=- priv |
Dato : 19-06-07 19:40 |
|
"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:46780a34$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> Ansatte på fast løn såsom bageren, købmanden, smeden, tandlægen,
> revisoren, maskinarbejderen, fiskeren, cykelsmeden ... find selv på
> flere..
> ville have utrolig godt af at skifte over på ren præstationsløn og hvad
> ville det ikke
> betyde for kundevenligheden...!
>
Hvilken del af *lukke*tid er det du ikke forstår?
Hvorfor skulle den ansatte dog bruge sin fritid på at betjene et
smølehovede? Og specielt i dette tilfælde hvor det drejer sig om et evt.
bilkøb.
Det er jo hamrende ligegyldigt om handlen bliver afgjort 2 minutter i
lukketid i dag eller om det skal udskydes til i morgen.
Han får jo ikke bilen før af den grund!
| |
BJ (19-06-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 19-06-07 22:00 |
|
"-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
news:a9186$467822d9$3e3d8c6c$19570@news.arrownet.dk...
KLIP
>> Ansatte på fast løn såsom bageren, købmanden, smeden, tandlægen,
>> revisoren, maskinarbejderen, fiskeren, cykelsmeden ... find selv på
>> flere..
>> ville have utrolig godt af at skifte over på ren præstationsløn og hvad
>> ville det ikke
>> betyde for kundevenligheden...!
>>
> Hvilken del af *lukke*tid er det du ikke forstår?
Hvilken del af mit indlæg, har givet dig den tro, jeg intet kender til
lukketid.?
> Hvorfor skulle den ansatte dog bruge sin fritid på at betjene et
> smølehovede?
Nej vel!
> Og specielt i dette tilfælde hvor det drejer sig om et evt. bilkøb.
Det er da rystende lige gyldigt, hvad det end måtte være, selv en gravko.
> Det er jo hamrende ligegyldigt om handlen bliver afgjort 2 minutter i
> lukketid i dag eller om det skal udskydes til i morgen.
Jep.
> Han får jo ikke bilen før af den grund!
Nej.
Det er bemærkelsesværdig, de som brokker sig allermest over sælgere, er de
selv samme som ikke aner en hujendefis om alm. høflighed for slet ikke at
nævne kundebetjening.
mvh
Bjørn J.
| |
Henrik B. (20-06-2007)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 20-06-07 07:56 |
|
"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:467843b7$0$2111$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Det er bemærkelsesværdig, de som brokker sig allermest over sælgere, er de
> selv samme som ikke aner en hujendefis om alm. høflighed for slet ikke at
> nævne kundebetjening.
Ligenøjagtig! Typen der f.eks. kommer 2 min. i lukketid, og vil til at
handle bil. )
--
--------------------------------
Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk
| |
BJ (20-06-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 20-06-07 10:59 |
|
"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4678cf84$0$83981$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
KLIP
>> Det er bemærkelsesværdig, de som brokker sig allermest over sælgere, er
>> de selv samme som ikke aner en hujendefis om alm. høflighed for slet ikke
>> at nævne kundebetjening.
>
> Ligenøjagtig! Typen der f.eks. kommer 2 min. i lukketid, og vil til at
> handle bil. )
... hvor de vil presse prisen til det yderste, men pokker mig ikke har
evnen/viljen til at handle/skrive under.
De kan ikke en gang henføres til at være krejlere.......
mvh
Bjørn J.
| |
Morten D (19-06-2007)
| Kommentar Fra : Morten D |
Dato : 19-06-07 21:02 |
|
Hold da helt op - sikke mange reaktioner på min oplevelse, at jeg tillod mig
at gå ind i en automobilfohandlerforretning 2 min. i lukke tid og stille et
spørgsmål.
Pointen i mit indlæg var at jeg - lukketid eller ej - forventede en
professionel håndtering af mit spørgsmål og ikke en sælger der står og
himler med øjene og kigger på mig som jeg er en idiot... Som om en hver
idiot da kan regne ud, at man ikke kan stille et sådan spørgsmål kl 1 min. i
lukketid.
Helt ærligt... - hvor mange af jer ville have fundet jer i sådan en reaktion
fra en professionel sælger..? Han havde sikkert 1000 grunde til at reagere
som han gjorde, men at stå og nedgøre en kunde på en nedladende og belærende
måde er i mine øjne dybt uprofessionelt og jeg nægter at tro på at i ville
finde jer i sådan en behandling - det være sig hos bageren, i supermarkedet
osv..
Husk nu på hvad mange af jer selv skriver og siger: Der findes ingen dumme
spørgsmål, kun dumme svar!
Venligst,
Morten
| |
Thomas Rasmussen (19-06-2007)
| Kommentar Fra : Thomas Rasmussen |
Dato : 19-06-07 21:11 |
|
Morten D wrote:
> Hold da helt op - sikke mange reaktioner på min oplevelse, at jeg tillod mig
> at gå ind i en automobilfohandlerforretning 2 min. i lukke tid og stille et
> spørgsmål.
>
> Pointen i mit indlæg var at jeg - lukketid eller ej - forventede en
> professionel håndtering af mit spørgsmål og ikke en sælger der står og
> himler med øjene og kigger på mig som jeg er en idiot... Som om en hver
> idiot da kan regne ud, at man ikke kan stille et sådan spørgsmål kl 1 min. i
> lukketid.
>
> Helt ærligt... - hvor mange af jer ville have fundet jer i sådan en reaktion
> fra en professionel sælger..? Han havde sikkert 1000 grunde til at reagere
> som han gjorde, men at stå og nedgøre en kunde på en nedladende og belærende
> måde er i mine øjne dybt uprofessionelt og jeg nægter at tro på at i ville
> finde jer i sådan en behandling - det være sig hos bageren, i supermarkedet
> osv..
Uanset hvad så har sælgeren opført sig uprofessionelt, han burde istedet
have foreslået dig at kigge forbi dagen efter fordi han dermed kunne
lave et ordentligt tilbud til dig... Han skal selvfølgelig ikke sukke og
nærmest skælde dig ud (fortjent eller ufortjent) over at komme ind i
'hans' butik. Men som kunde må man også acceptere at der er noget der
hedder lukketid, så hvis man venligt bliver bedt om at komme igen dagen
efter, så gør man det uden brok. Specielt fordi det at sælge en bil jo
ikke bare lige er et impulskøb, der skal forhandles og diskuteres
farvevalg osv, der skal sparkes dæk og meget meget andet som ikke lige
kan gøres på 5 minutter...
Fx. bliver du også venligt men meget bestemt bedt om at skynde dig at
blive færdig med indkøb hvis du ikke er på vej mod kassen når
supermarkedet lukker, det SKAL man respektere, alt andet er total mangel
på respekt overfor de ansatte i butikken. Og jo, jeg har selv prøvet at
stå i en butik hvor det ikke altid passede os at kunderne gerne ville
shoppe lidt længere end lukketid. Der findes heldigvis mange metoder på
at gøre opmærksom på at det er lukketid uden decideret at smide dem ud
af butikken... langt størsteparten af kunderne respekterede også det.
Så jeg ville da heller ikke komme i den butik igen, og jeg ville nok
også gøre værkfører eller lign. opmærksom på at de lige gik glip af en
handel pga. opførslen, men havde sælgeren håndteret det ordentligt, så
havde jeg ikke haft noget imod at komme igen dagen efter og der
(forhåbentlig) få en god behandling.
Thomas
| |
Morten D (20-06-2007)
| Kommentar Fra : Morten D |
Dato : 20-06-07 13:25 |
|
"Thomas Rasmussen" fik skrevet en hel masse i en meddelse...
> Uanset hvad så har sælgeren opført sig uprofessionelt, han burde istedet
> have foreslået dig at kigge forbi dagen efter fordi han dermed kunne lave
> et ordentligt tilbud til dig...
> Fx. bliver du også venligt men meget bestemt bedt om at skynde dig at
> blive færdig med indkøb hvis du ikke er på vej mod kassen når
> supermarkedet lukker, det SKAL man respektere, alt andet er total mangel
> på respekt overfor de ansatte i butikken. Der findes heldigvis mange
> metoder på at gøre opmærksom på at det er lukketid uden decideret at smide
> dem ud af butikken... langt størsteparten af kunderne respekterede også
> det.
>
> Så jeg ville da heller ikke komme i den butik igen, og jeg ville nok også
> gøre værkfører eller lign. opmærksom på at de lige gik glip af en handel
> pga. opførslen, men havde sælgeren håndteret det ordentligt, så havde jeg
> ikke haft noget imod at komme igen dagen efter og der (forhåbentlig) få en
> god behandling.
Hey Thomas! - vi er fuldstændig enige..
Venligst,
Morten
| |
Brian Sørup (19-06-2007)
| Kommentar Fra : Brian Sørup |
Dato : 19-06-07 21:13 |
|
"Morten D" <mo.dul(NOSPAM)@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:4678361e$0$6754$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
>
> Husk nu på hvad mange af jer selv skriver og siger: Der findes ingen
dumme
> spørgsmål, kun dumme svar!
>
Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme mennesker der stiller
spørgsmål....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.
| |
Ebbe Kristensen (20-06-2007)
| Kommentar Fra : Ebbe Kristensen |
Dato : 20-06-07 09:37 |
|
Brian Sørup wrote:
> Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme mennesker der stiller
> spørgsmål....
Hvilket er ganske fornuftigt, da det er en rigtig god måde at blive mindre
dum på
Ebbe
| |
Christian B. Andrese~ (20-06-2007)
| Kommentar Fra : Christian B. Andrese~ |
Dato : 20-06-07 07:38 |
|
On 19 Jun., 18:54, "BJ" <mrbear_REMO...@post.tele.dk> wrote:
> "Tom" <christen...@bigfoot.com> skrev i en meddelelsenews:4678089f$0$15895$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
> > Jeg var bare kommet dagen efter hvis det var sådan at jeg ellers kun havde
> > hørt godt om SMC
>
> Ansatte på fast løn såsom bageren, købmanden, smeden, tandlægen,
> revisoren, maskinarbejderen, fiskeren, cykelsmeden ... find selv på flere..
> ville have utrolig godt af at skifte over på ren præstationsløn og hvad
> ville det ikke
> betyde for kundevenligheden...!
Tror nu mange af ovennævnte er selvstændige og dermed også på
præstationsløn.
Jeg kan godt forstå at han fastholdt at der var lukket.
--
Christian...... http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord
- Udvidelse af E 45 motorvejen mellem Randers og Kolding til seks spor
- En fast forbindelse over Kattegat til hurtigtog og biler
| |
Robert Eriksen (20-06-2007)
| Kommentar Fra : Robert Eriksen |
Dato : 20-06-07 12:14 |
|
Morten D wrote:
> Fruen og jeg har besluttet os for en Golf TSI. Da jeg havde tidligt fri,
> brugte jeg tiden til at kører rundt hos div. forhandlere for at få den
> bedste pris...
>
> Jeg slutter hos SMC i Glostrup 2 min. i lukketid!!
Når nu du skriver SMC, er det så Autohuset Glostrup du mener?
| |
Morten D (20-06-2007)
| Kommentar Fra : Morten D |
Dato : 20-06-07 13:20 |
|
"Robert Eriksen" fik på en eller anden måde skrevet i en meddelelse:
> Når nu du skriver SMC, er det så Autohuset Glostrup du mener?
Dertil er svaret ja!
Venligst,
Morten
| |
Robert Eriksen (22-06-2007)
| Kommentar Fra : Robert Eriksen |
Dato : 22-06-07 10:01 |
|
Morten D wrote:
> "Robert Eriksen" fik på en eller anden måde skrevet i en meddelelse:
>
>> Når nu du skriver SMC, er det så Autohuset Glostrup du mener?
>
> Dertil er svaret ja!
Bare for god ordens skyld skulle det måske nævnes at Autohuset Glostrup
er med i Carepoint "kæden", og ikke SMC-Biler.
| |
Morten D (22-06-2007)
| Kommentar Fra : Morten D |
Dato : 22-06-07 12:19 |
|
"Robert Eriksen" skrev i en meddelelse >
> Bare for god ordens skyld skulle det måske nævnes at Autohuset Glostrup er
> med i Carepoint "kæden", og ikke SMC-Biler.
Dvs. at SMC og Carepoint ligger under samme tag? Eller har SMC ikke fået
opdateret sin hjemmeside?
Venligst,
Morten
| |
Morten D (22-06-2007)
| Kommentar Fra : Morten D |
Dato : 22-06-07 12:23 |
|
Var lige inde på Autohuset i Glostrups hjemmeside, hvor der bla. står:
"Vores salgspersonale er specialt uddannet på VW bl.a via VW's
diplomuddannelse , noget der giver Dem som kunde sikkerhed for en
profesionel og kompetent kundebehandling."
....må indrømme at jeg trak lidt på smilebåndet..
Venligst,
Morten
| |
BJ (22-06-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 22-06-07 12:29 |
|
"Morten D" <mo.dul(NOSPAM)@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:467bb108$0$8167$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
KLIP
> Var lige inde på Autohuset i Glostrups hjemmeside, hvor der bla. står:
>
> "Vores salgspersonale er specialt uddannet på VW bl.a via VW's
> diplomuddannelse , noget der giver Dem som kunde sikkerhed for en
> profesionel og kompetent kundebehandling."
>
> ...må indrømme at jeg trak lidt på smilebåndet..
Skal du ikke passe din skole/dit arbejde i stedet for "at sidde og grine".?
mvh
Bjørn J.
| |
Morten D (22-06-2007)
| Kommentar Fra : Morten D |
Dato : 22-06-07 12:53 |
|
"BJ" skrev i en meddelelse
> Skal du ikke passe din skole/dit arbejde i stedet for "at sidde og
> grine".?
...har sommerferie..
Venligst,
Morten
| |
BJ (22-06-2007)
| Kommentar Fra : BJ |
Dato : 22-06-07 12:58 |
|
"Morten D" <mo.dul(NOSPAM)@jubii.dk> skrev i en meddelelse
news:467bb82a$0$98048$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
KLIP
>> Skal du ikke passe din skole/dit arbejde i stedet for "at sidde og
>> grine".?
>
> ..har sommerferie..
Tænkte jeg nok. Desværre er vejret ikke til MC/Scooter.;)
mvh
Bjørn J.
| |
Morten D (22-06-2007)
| Kommentar Fra : Morten D |
Dato : 22-06-07 13:14 |
|
"BJ" skrev i en meddelelse >
> Tænkte jeg nok. Desværre er vejret ikke til MC/Scooter.;)
For mig ingen alarm.. - var ude at køre 8 timer med 7 kolleger på de små
snoede veje igår..
Så kan jeg få indhentet det jeg forsømte igår..
Venligst,
Morten
| |
Uffe Bærentsen (22-06-2007)
| Kommentar Fra : Uffe Bærentsen |
Dato : 22-06-07 22:39 |
|
"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:467bb8c1$0$2094$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Morten D" <mo.dul(NOSPAM)@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> news:467bb82a$0$98048$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> KLIP
>
>>> Skal du ikke passe din skole/dit arbejde i stedet for "at sidde og
>>> grine".?
>>
>> ..har sommerferie..
>
> Tænkte jeg nok. Desværre er vejret ikke til MC/Scooter.;)
Vejret har da hele dagen budt på solskin
--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i
Tipo 1,6i
| |
Ukendt (22-06-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 22-06-07 22:54 |
|
"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :
>Vejret har da hele dagen budt på solskin
Hrmpffffff....... må din bagdel klø, og dine arme være for korte !
Her har man ageret lænsepumpe den halve dag, efter det lille regnvejr,
der lige smed et par dråber, og spulede vor nyanlagte 300mtr markvej
ud i kornet - grrrrrrr......
--
Jan_stevns
| |
|
|