Kode til Blaupunkt radio efter batteriskif~
Fra : Kåre

Dato : 17-06-07 19:55

Min far har skiftet batteri på sin bil, og skulle så indkode koden til
radioen.
Men vejledningen duer ikke. Har selv prøvet så den er god nok.

Radioen er en Blaupunkt ACR 3251. En ældre sag (8-10 år vel) kun med
bånspiller.
Vejledningen siger:
1. Sluk radio
2. Hold AF og pil højre knap nede samtidig
3. Tænd radio, og så skulle radioen vise CODE

I stedet viser den "CODE ERR", og man kan ikke indtaste noget som helst.

Nogen der har erfaring ?

pft
Kåre

Fra : Kåre

Dato : 17-06-07 20:03

Ups, fejl.
Sendt til dk.teknik.bil

mvh
Kåre

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-06-07 20:05

"Kåre" skriver:

> Ups, fejl.
> Sendt til dk.teknik.bil

Skulle den ikke have været i dk.teknik.lyd.bilstereo ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-06-07 20:06

"Kåre" skriver:

> [...]
> 3. Tænd radio, og så skulle radioen vise CODE
>
> I stedet viser den "CODE ERR", og man kan ikke indtaste noget som helst.

Ja, prøv at forstæt med vejledeningen, eller slip knapperne lidt
tidligere....
Han har nok forsøgt selv og dermed skal der gå et stykke tid inden den
vil acceptere en ny kode.

Fra : alexbo

Dato : 17-06-07 20:55

"Kåre" skrev i
> I stedet viser den "CODE ERR", og man kan ikke indtaste noget som helst.

Sikkert for mange forkerte forsøg,vent et døgn hvis det ikke hjælper tag
batteriet fra en time, og prøv igen.

mvh
Alex Christensen

Fra : Kåre

Dato : 17-06-07 21:03

> "Kåre" skrev i
>
> Sikkert for mange forkerte forsøg,vent et døgn hvis det ikke hjælper tag
> batteriet fra en time, og prøv igen.
>
> mvh
> Alex Christensen

Er prøvet