Mitsubishi og forsikring.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-06-07 19:12

Mitsubishi kører i øjeblikket en kampagne med billig forsikring til
alle, uanset alder, tidligere skader og den ganzen molevitten.

Har det muligvis noget at gøre med, at jeg mener at kunne erindre, at
samme bilmærke leveres med en sort boks, af en eller anden slags?

Det nævnes ikke i annoncerne.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian

Dato : 16-06-07 19:21

Folmer Rasmussen wrote:
> [...]
>
> Har det muligvis noget at gøre med, at jeg mener at kunne erindre, at
> samme bilmærke leveres med en sort boks, af en eller anden slags?

Det tror jeg ikke, jeg tror de gør det ved at lave differentierede
selvrisikoer(køer? Hvis du lægger mærke til det, står der at
selvrisikoen er _fra_ ca. 2100.

/Brian

Fra : KASO

Dato : 16-06-07 19:35

> [...]
>
> Har det muligvis noget at gøre med, at jeg mener at kunne erindre, at
> samme bilmærke leveres med en sort boks, af en eller anden slags?

Jeps!

> Det nævnes ikke i annoncerne.

Det er jo også uden betydning - hvis man undlader at køre for stærkt....

Fra : Rasmus

Dato : 16-06-07 19:43

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Har det muligvis noget at gøre med, at jeg mener at kunne erindre, at
> samme bilmærke leveres med en sort boks, af en eller anden slags?

er det ikke bare samme deal som hos Skoda ?
De har en aftale med Topdanmark om billig forsikring

/Rasmus

Fra : alexbo

Dato : 16-06-07 20:02

"Folmer Rasmussen" skrev

> [...]
>
> Har det muligvis noget at gøre med, at jeg mener at kunne erindre, at
> samme bilmærke leveres med en sort boks, af en eller anden slags?

Ja en ALKA boks, helt præcis hvad den gør ved jeg ikke, men det er en eller
anden fart og tyveriting.

Man kan nok læse nærmere om det på Mitsubishi's hjemmeside.

mvh
Alex Christensen

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 20-06-07 21:11

Hej

Se her: http://www.service.mitsubishi.dk/forsikring/

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Blå Spejder i Vejle/Bredballe - http://www.oernebjerg.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-06-07 07:49

On 20 Jun., 22:11, Karsten Feddersen <kars...@feddersen.dk> wrote:
> Hej

> Se her:http://www.service.mitsubishi.dk/forsikring/

Det er dælme nogle ringe tekster:
citat:
Normalt skal man helst være over 50 år gammel, bo på landet og aldrig
have lavet så meget som en lille bule i de sidste 10 år for at få en
bilforsikring, der er nogenlunde til at betale. Mitsubishi Forsikring
har ens præmie uanset alder, bopæl og anciennitet.
citat slut.
Passer overhovedet ikke. Jeg er 35 år, kører Peugeot 306 2.0 HDi fra
2001. Bor godt nok på landet og har 0 skader men er da langt under 50
år. Betaler 3.600 kr kasko/ansvar. 2.500 i selvrisiko.

Det andet er at de skriver: "Mitsubishi Forsikring har ens præmie
uanset alder, bopæl og anciennitet."
Ovenover skriver de (bemærk de 2 x "fra" : "Betal fra kun 2.100 kr om
året i forsikrings-præmie, hvis du køber en Mitsubishi. Selvrisikoen
er kun fra 2.121 kr. på alle modeller."

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord

Fra : Steen Schmidt

Dato : 21-06-07 18:07

Christian B. Andresen wrote:

> Passer overhovedet ikke. Jeg er 35 år, kører Peugeot 306 2.0 HDi fra
> 2001. Bor godt nok på landet og har 0 skader men er da langt under 50
> år. Betaler 3.600 kr kasko/ansvar. 2.500 i selvrisiko.

31 år, Skoda Octavia 2,0 TDI st.car '08 (leveres om 8 uger), bor i
udkanten af Århus: 2.980,- for ansvar, kasko, autohjælp og autoulykke.
3.500,- i selvrisiko.

> [...]
> Ovenover skriver de (bemærk de 2 x "fra" : "Betal fra kun 2.100 kr om
> året i forsikrings-præmie, hvis du køber en Mitsubishi. Selvrisikoen

Det er rigtigt nok det er uafhængigt af alder, bopæl og anciennitet -
det afhænger nemlig kun af bilmodel. Derfor "fra...".

Mvh
Steen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-06-07 08:21

On 21 Jun., 19:07, "Steen Schmidt" <sschm...@nospam.dk> wrote:

> 31 år, Skoda Octavia 2,0 TDI st.car '08 (leveres om 8 uger), bor i
> udkanten af Århus: 2.980,- for ansvar, kasko, autohjælp og autoulykke.
> 3.500,- i selvrisiko.

Er det så en specielt forsikring gennem Skoda eller fundet på
markedsvilkår ?
Vores er markedsvilkår hos Nykredit.

OK.

Fra : Steen Schmidt

Dato : 22-06-07 16:37

Christian B. Andresen wrote:

> Er det så en specielt forsikring gennem Skoda eller fundet på
> markedsvilkår ?
> Vores er markedsvilkår hos Nykredit.

Det er igennem min fagforening (IDA).

Mvh