Vaskehal - Volvo uden benzindæksel
Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 14-06-07 22:11

Hej,

Iaften var jeg til grin for mine egne penge. Og så var det ovenikøbet min
egen skyld.

For et par uger siden gik noget plastiklort i stykker i mit benzindæksel.
Det betyder at fjedren som holder dækslet ind til bilen ikke virkede. Men da
dækslede ikke klapper når jeg kører fordi fartvinden holder det på plads
tænkte jeg ikke mere på det - andet end at jeg skulle få dækslet eller en
del byttet ved lejlighed.

Iaften ville jeg så vaske bil i en børsteløs vaskehal (Shell). Der sker
selvfølgelig det at dækslet uden fjederpåvirkningen går op da
højtryksspuleren kører henover dækslet - Dermed rives dækslet af.

Nu har min familie haft så mange biler og jeg har aldrig oplevet at et
benzindæksel går i stykker i låsemekanismen. Jeg har fundet dækslet igen -
og skallen kan i princippet genbruges - men dækslet er faktisk ret tung og
det er mig en gåde at Volvo hænger sådan noget op i et plastikhængsel.

Ikke fordi jeg ægrer mig over at det koster en plovmand - men nu skal jeg
fandme igen på værksted og spille en halv formiddag på noget som i
princippet er totalt overflødigt.

Hvis ikke det var fordi det manglende dæksel indbyder til benzintyveri ville
jeg sgu bare køre rundt uden i den gamle traktor.

VH Esben

Fra : Mogens

Dato : 16-06-07 05:21

"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse

> Iaften ville jeg så vaske bil i en børsteløs vaskehal (Shell).

Shell i Malmö?

> Der sker selvfølgelig det at dækslet uden fjederpåvirkningen går op da
> højtryksspuleren kører henover dækslet - Dermed rives dækslet af.

Træls...

> [...]
> og skallen kan i princippet genbruges - men dækslet er faktisk ret tung og
> det er mig en gåde at Volvo hænger sådan noget op i et plastikhængsel.

Jow jow...

> Ikke fordi jeg ægrer mig over at det koster en plovmand - men nu skal jeg
> fandme igen på værksted og spille en halv formiddag på noget som i
> princippet er totalt overflødigt.

Klarer man da selv

> Hvis ikke det var fordi det manglende dæksel indbyder til benzintyveri
> ville
> jeg sgu bare køre rundt uden i den gamle traktor.

Ville aldrig være sket på en BMW

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-06-07 08:20

On Sat, 16 Jun 2007 04:20:45 GMT "Mogens" <no@reply.nu> sent the
following smoke signals:

>"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse

>Shell i Malmö?

Nok mere sandsynligt i Göteborg, hvis jeg erindrer korrekt.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Mogens

Dato : 17-06-07 16:18

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Nok mere sandsynligt i Göteborg, hvis jeg erindrer korrekt.

Nix, mandan har forladt Volvo og arbejder nu i Kbh.
Bor i Malmö...

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 17-06-07 16:20

> Nok mere sandsynligt i Göteborg, hvis jeg erindrer korrekt.

Det var korrekt indtil november. Nu er det Malmö - Shell i Limhamn...

VH

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-06-07 09:38

On Sun, 17 Jun 2007 15:19:30 GMT "Esben Juul Sørensen"
<crap@hellhole.com> sent the following smoke signals:

>Det var korrekt indtil november. Nu er det Malmö - Shell i Limhamn...

Fair nok...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn