Imponerende syn idag
Fra : Mogens

Dato : 14-06-07 21:15

På vej hjem fra jobbet overhalede jeg en lyseblå '84 Toyota Corolla
Twin Cam. Datidens GTi og omsværmet dengang. Det specielle ved
den bil, jeg overhalede, var det faktum, at den var fuldstændig som ny.

Ingen flimmer i karrossen, ingen rust, fuldkommen original - selv nr.
pladen var ikke slidt, som de normalt ellers bliver det (LC xx.xxx)
(cirklede om ham flere gange for liiige at checke den ud - imponerende)
--
/Mogens, sportsdriver :)
Remember! Growing older is mandatory - growing up is optional

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-07 21:25

"Mogens" <jow@jowda.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> pladen var ikke slidt, som de normalt ellers bliver det (LC xx.xxx)
> (cirklede om ham flere gange for liiige at checke den ud - imponerende)

Mon ikke det var en een ejers bil med den samme ejer bag rattet.
En af de biler der har under 100.000km. på klokken trods alderen.
Men inponerende at det var en twin cam - det plejer at være en alm. 1,3
eller sån.

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 14-06-07 21:52

"HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det var en een ejers bil med den samme ejer bag rattet.

Jep - tænkte jeg også på, og alderen passede :)

> En af de biler der har under 100.000km. på klokken trods alderen.

Ja, den kan næppe ha' været på vejen om vinteren, hvilket må ha'
reduceret kilometrene. Den eneste hage, der var ved optrinet, var
hans kørsel. Umiddelbart ville jeg tro, at han havde drukket 5 øl...
(slingrende)

Denne model - http://maxx8.free.fr/ae86rouge2/DSC01399.jpg

Fra : Uffe Ravn

Dato : 14-06-07 22:00

Mogens wrote:

> [...]
> reduceret kilometrene. Den eneste hage, der var ved optrinet, var
> hans kørsel. Umiddelbart ville jeg tro, at han havde drukket 5 øl...

Tag nogle større cirkler næste gang

MVh. Uffe Ravn

Fra : Leonard

Dato : 14-06-07 22:00

On Thu, 14 Jun 2007 20:52:08 GMT, Mogens wrote:

> [...]
> reduceret kilometrene. Den eneste hage, der var ved optrinet, var
> hans kørsel. Umiddelbart ville jeg tro, at han havde drukket 5 øl...

Når du nu havde så god tid til at cirkle omkring ham ringede du vel også
lige til det lokale politi og luftede din mistanke om overtrædelse af
§53 ...?

BTW. jowda.dk er også et registreret domæne, hvorfor ikke bruge endelsen
..invalid ?

--
Leonard
RC Tamiya King Hauler 1:14 sælges

Fra : Mogens

Dato : 14-06-07 22:06

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

> Når du nu havde så god tid til at cirkle omkring ham ringede du vel også
> lige til det lokale politi og luftede din mistanke om overtrædelse af

Og hvad vil du mene, der skulle ske?
Sende en patrulje ud på motorvejen efter ham, velvidende at de
aldrig ville finde ham
(det er jo ikke Vestjylland det her)

Men Leonard - jeg HAR prøvet at ringe efter dem engang, fordi en
lastvogn over en 30 km lang strækning evnede at fylde en hel motorvej
og efterfølgende en hel hovedvej. Da de fik ham stoppet, var han
hverken fuld eller søvning. Han kørte blot sådan !

Fra : Leonard

Dato : 15-06-07 08:10

On Thu, 14 Jun 2007 21:05:47 GMT, Mogens wrote:

> Sende en patrulje ud på motorvejen efter ham, velvidende at de
> aldrig ville finde ham

Det kunne jo være, der lå en MC-betjent et par hundrede meter bag dig,
som kunne klare den hurtigt.

> [...]
> og efterfølgende en hel hovedvej. Da de fik ham stoppet, var han
> hverken fuld eller søvning. Han kørte blot sådan !

Det er jo aldrig til at vide. Jeg mener dog ikke det er spild af tid at
kontrollere på mistanken og det er også mit indtryk at Politiet tager
det alvorligt, men samtidig afgør om de kan afse folk til det i den
aktuelle situation.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-06-07 09:01

"Mogens" <no@reply.nu> wrote in news:L4ici.2183$ZA.1196@newsb.telia.net:

> [...]
> og efterfølgende en hel hovedvej. Da de fik ham stoppet, var han
> hverken fuld eller søvning. Han kørte blot sådan !

Det i sig selv burde da også være nok til at indkalde til en kontrollerende
køreprøve - minimum.

Fra : Mogens

Dato : 15-06-07 16:37

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det i sig selv burde da også være nok til at indkalde til en
> kontrollerende
> køreprøve - minimum.

Mener at huske, at det var en hollænder. Vi blev enige om,
at han nok havde lavet mad eller ordnet kontoret undervejs.
Jeg har aldrig oplevet nogen lignende - hold kæft en skovl

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-06-07 12:58

"Mogens" <no@reply.nu> wrote in news:imyci.2217$ZA.1168@newsb.telia.net:

> Mener at huske, at det var en hollænder.

Endnu bedre - så ka han få køreforbud indenfor DK's grænser og må tage
toget hjem :)

Fra : Bjarne Just

Dato : 15-06-07 07:32

"Mogens" <jow@jowda.dk> wrote in message
> [...]
> --
> /Mogens, sportsdriver :)
> Remember! Growing older is mandatory - growing up is optional

Det kunne jo også være, at den er restaureret, som en af mine venners:
http://forums.club4ag.com/zerothread?id=856

mvh,
Bjarne

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 15-06-07 07:47

Bjarne Just wrote:

> Det kunne jo også være, at den er restaureret, som en af mine venners:
> http://forums.club4ag.com/zerothread?id=856

Jeg har enorm respekt for folk der kaster sig ud i den slags .. og
afslutter det

Et eksempel som jeg jævnligt vender tilbage til er disse fyre:

http://www.voodoo-people.com/%7Edaz/mull/wmv/

/Jan

Fra : Mogens

Dato : 15-06-07 16:41

"Jan Mikkelsen" <jhm@NOSPAM.es.aau.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Nice! - men nr pladen i bag er da fuldkommen hen i skoven

> Jeg har enorm respekt for folk der kaster sig ud i den slags .. og
> afslutter det

Jep - har en god ven, der er IT-konsulent. Han skiller og
smaler alt selv (biler).

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 15-06-07 19:35

> Et eksempel som jeg jævnligt vender tilbage til er disse fyre:
>
> http://www.voodoo-people.com/%7Edaz/mull/wmv/

ØVØVØVØVØV!!!!

Nu har jeg brugt hele dagen på at sidde og se filmstumper, og så bliver den
ikke engang færdig!

hugo17 er dateret 18. september 2006, så de må da være nået længere end til
buret.

Der bliver godtnok brugt nogle kilometer svejsetråd ;-D

Bo