Bil og påhæng (autotrailer)
Fra : OZ3BTO

Dato : 14-06-07 19:08

Sidder og kikker lidt rundt i et forsøg på at finde en lidt ældre (sidst i
80erne) person vogn .. Gerne diesel der må trække mindst 1100-1200kg på
krogen da jeg skal køre med en autotrailer hvor der skal stå en golf 1
eller 2 "folkeracer"

Hvad er der at vælge imellem ? .. Er ikke int. i 4x4 samt varevogne kun alm
person biler der må slæbe overstående

Erik

Fra : Jens

Dato : 14-06-07 19:44

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller 2 "folkeracer"
>
> Hvad er der at vælge imellem ? .. Er ikke int. i 4x4 samt varevogne kun

Ford scorpio/granada, og de er rigtig billige.
Mvh
Jens

Fra : OZ3BTO

Dato : 14-06-07 21:26

"Jens" <jenswj@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ford scorpio/granada, og de er rigtig billige.
> Mvh
> Jens

Uhh dem havde jeg glemt alt om ... Mindes stadig den vi havde til at trække
CV da jeg var barn .. 3.0V6 med et ordentlig afgangsrør

Blien skal udover at være folkeracer transport bruges til 2x15 km dagligt
til/fra arbejde hvis det ikke er 2 hjuler vejr så en gammel ford er fin (Og
ganske underholdene når det bliver vinter)

Takker må straks igang med at kikke

Erik

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 14-06-07 19:45

OZ3BTO skrev:
> [...]
> eller 2 "folkeracer"
>
> Hvad er der at vælge imellem ? .. Er ikke int. i 4x4 samt varevogne kun alm

Peugeot 405 kan vejes op til 1200 kg uden det store besvær, kræver et
syn og en omregistrering

Keld

Fra : Martin Petersen

Dato : 15-06-07 18:57

"Keld Rasmussen" <tridentrider@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Peugeot 405 kan vejes op til 1200 kg uden det store besvær, kræver et syn
> og en omregistrering

Ved ikke om min er vejet op, men den må ifølge registreringsattesten have
1200 kg. på krogen med bremser.

- Martin

Fra : Brian Sørup

Dato : 15-06-07 16:48

> [...]
> 80erne) person vogn .. Gerne diesel der må trække mindst 1100-1200kg

> krogen da jeg skal køre med en autotrailer hvor der skal stå en golf

Find en Volvo 740 eller en Scorpio - evt. en Mercedes W124
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 15-06-07 19:01

Hej hvad med en ford mondeo ? har selv haft 3 stk og det var nu helt gode
biler. De kunne køre med 1500 kg og det kan de sagtens køre med...

Med det var kun et foreslag