Salgsannonce på tysk
Fra : Ukendt

Dato : 14-06-07 16:45

Jeg skal have solgt en bil til export og vil derfor gerne prøve at annoncere
på mobile.de
Meeen, der er der kun den tyske version...
Nå, men jeg har fået hakket mig igennem det meste, men så dukker
spørgsmålene op: Hvordan siger man "udstødning" på tysk?
og hvordan siger man "sænket"? og slutteligt siger man nul rust?
Som den opmærksomme læser har gættet er det en herlig brianbil i god stand,
der er udset til export
Mvh Tommy

Fra : Mogens

Dato : 14-06-07 17:07

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev i en meddelelse

> Hvordan siger man "udstødning" på tysk?

Auspuff - alternativt Auspuffsystem

> og hvordan siger man "sænket"?

Tiefer gelegt

> og slutteligt siger man nul rust?

Kein Rost

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-06-07 17:07

>spørgsmålene op: Hvordan siger man "udstødning" på tysk?

Auspuff

>og hvordan siger man "sænket"? og slutteligt siger man nul rust?

Kein rust und tiefgelegt.

>Som den opmærksomme læser har gættet er det en herlig brianbil i god stand,
>der er udset til export

God fornøjelse :)

--
Martin Johansen [6000]
http://martinlj.blogspot.com

Fra : Thore

Dato : 15-06-07 11:19

Viel vergnüg..:)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk