Bil ridset
Fra : John

Dato : 14-06-07 11:11

Hej

En kammerat har fået ridset bilen, sandsynligvis med en nøgle eller
lignende.

Der er billeder af skaderne her:

www.ketelsen.dk/ridser/1.jpg
www.ketelsen.dk/ridser/2.jpg
www.ketelsen.dk/ridser/3.jpg

Har nogen forslag til hvor han kan få det ordnet til en fornuftig pris -
gerne i Odense-området?

ChipsAway kunne ikke klare opgaven.

Mvh

John

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-06-07 11:20

On Thu, 14 Jun 2007 12:11:01 +0200 John <jk7410@gmail.com> sent the
following smoke signals:

>Hej
>
>En kammerat har fået ridset bilen, sandsynligvis med en nøgle eller
> [...]

Sådan nogle møgsvin skulle fand'me hænges op i testiklerne og
gennemprygles med gummislanger.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : S o L

Dato : 14-06-07 11:28

Nu fremgår det jo ikke. hvordan den har været parkeret da 'uheldet' skete,
men nogen parkeringer kan altså få selv mig til at overveje at få min nøgle
til at stritte lidt meget, når man skal snige sig forbi elendigt parkerede
biler.

Knud

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-06-07 11:33

S o L wrote:
> [...]
> til at stritte lidt meget, når man skal snige sig forbi elendigt parkerede

Det er noget svineri. Punktum. Markér din utilfredshed ved at rejse en
visker op, sæt en seddel eller lignende hvis du virkelig må.

--
vh
Torben

Fra : Uffe Ravn

Dato : 15-06-07 13:59

Torben Scheel wrote:

> Markér din utilfredshed ved at rejse en
> visker op, sæt en seddel eller lignende hvis du virkelig må.

Kunne vi ikke få nogle gode forslag til hvordan en sådan seddel kan se ud?

De vil være gode at have liggende i bilen, og placere i vinduet med et klart
men humoristisk budskab.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Tom

Dato : 15-06-07 14:12

> Kunne vi ikke få nogle gode forslag til hvordan en sådan seddel kan se ud?

"Hej,
Undskyld men jeg er kommet til at ridse din bil, du kan bare ringe"

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-06-07 14:37

Uffe Ravn wrote:

> Kunne vi ikke få nogle gode forslag til hvordan en sådan seddel kan se ud?

"Du har parkeret _meget_ tæt på min bil/dumt (streg ud). Heldigvis er
jeg ikke kun bilist, så jeg var smidig nok til at klemme mig ind uden at
lave skrammer. Og heldigvis for os begge er jeg ikke Knud med
pedelnøgler i lommerne.

Er du sød at vise hensyn en anden gang - og glæd dig over den friske
luft du får hvis du er nødt til at vælge en lidt fjernere parkeringsplads."

- eller -

"Diplom
Årets parkeringsmongol 2007
__________
udfyld med navn"

- eller -

"PARKÉR DIN F*CKING SNOTØSE SÅ VI ANDRE KAN KOMME TIL!!!"

Alt efter dagsformen.

--
vh
Torben

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-06-07 19:31

Uffe Ravn skriver:

> Kunne vi ikke få nogle gode forslag til hvordan en sådan seddel kan se ud?
>
> De vil være gode at have liggende i bilen, og placere i vinduet med et klart
> men humoristisk budskab.

Tak fordi du parkerede så tæt op ad min bil. Næste gang, efterlad så
venligst en dåseåbner så jeg kan lukke op.

(Mickey Mouse der står og giver skråt op)

Idioter som dig burde kun køre med bus

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-06-07 08:16

On Fri, 15 Jun 2007 20:31:01 +0200 "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> sent the following smoke signals:

> [...]
>venligst en dåseåbner så jeg kan lukke op.
>
>(Mickey Mouse der står og giver skråt op)

"I'm with stupid" og en pil mod højre.
Sedlen placeres i passagersiden, så den kan læses af forbipasserende
også.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-07 23:43

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Kunne vi ikke få nogle gode forslag til hvordan en sådan seddel kan se ud?

Skal det virke bare lidt effektivt, laver man sin seddel på
selvklæbende papir

Find selv et godt sted til "sedlen" ;)

--
Jan_stevns

Fra : John

Dato : 14-06-07 12:03

S o L skrev:
> [...]
> til at stritte lidt meget, når man skal snige sig forbi elendigt parkerede

Ejeren har et blåt invalideskilt, så jeg vil tro han har parkeret på en
invalideparkeringsplads. Han plejer ikke at parkere åndsvagt, så det har
næppe været grunden her.

Det skete på Bilkas (Odense) parkeringsplads.

Men uanset hvordan man parkererer er der squ ingen grund til at udøve
hærværk på folks biler.

Mvh

John

Fra : S o L

Dato : 14-06-07 12:15

> [...]
>
> Det skete på Bilkas (Odense) parkeringsplads.
>
> Men uanset hvordan man parkererer er der squ ingen grund til at udøve

Det er helt fint med mig hvis han har holdt lovligt på en invalide plads
(hvis ellers invalideskiltet er ok), men skal jeg kæmpe mig gennem biler
parkeret på fortove, gadehjørner, cykelstier og andre tåbelige steder er det
bare ærgerligt, hvis mine lommer rager for langt ud, når jeg skal igennem.

Knud

Fra : Autocadster

Dato : 14-06-07 12:19

S o L kom med denne ide:
> [...]
> bare ærgerligt, hvis mine lommer rager for langt ud, når jeg skal igennem.

Så må man håbe du bliver taget på fersk gerning, af en bilejer der har
samme holdning til hærværk som du selv

Autocadster / 2620

Fra : S o L

Dato : 14-06-07 12:31

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
>samme holdning til hærværk som du selv

Et eksempel på idiot parkering:

Strandvejen i Humlebæk foran bageren, som bor på vestsiden. Naboen (en
møbelbutik) til bageren har en relativ stor parkeing, og den bliver
ihvertfald ikke brugt før normal åbningstid, så bagerkunderne kan med
sindsro køre derind og holde om morgenen.
Men nej - det er da meget smartere at holde på cykelstien på østsiden af
vejen og så løbe over vejen til bageren.
Problemet er så bare at cyklisterne ikke har en chance for at komme frem og
hen til stationen. På det sted har jeg altid praktiseret at løfte fingrene
fra styret i venstre side - uheldigvis lige før det sidespejl som spærrer i
min køreretning kommer. Bad luck for bilisten som ikke har tænkt sig særligt
godt om.

Knud

Fra : *********JENS*******~

Dato : 14-06-07 18:25

S o L wrote:
> [...]
> løfte fingrene fra styret i venstre side - uheldigvis lige før det
> sidespejl som spærrer i min køreretning kommer. Bad luck for bilisten

Man må håbe der en dag er en der giver dig en røvfuld, for det har du da
helt fortjent.

Fra : Klaus Andersen

Dato : 14-06-07 18:28

"S o L" <sseenn@bit.lk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fra styret i venstre side - uheldigvis lige før det sidespejl som spærrer
> i min køreretning kommer. Bad luck for bilisten som ikke har tænkt sig

Det var dog det dummeste jeg har set i gruppen her længe..

Selvtægt og hærværk er uanset hvordan du så udlægger det ulovligt, og med
til at starte en spiral af ulovligheder.

Hvis en "idiot" parkere ulovligt og dumt, og du begår hærværk på hans bil,
og han så knalder dig en på låget, og din kammerat sparker ham ned,
hvorefter "idiotens" kamarat stikker ham ned, og du så skyder ham tilsidst -
er det så bare ok?

Skal i så være straffrie alle sammen fordi i hver i sær synes det er rigtigt
at hævne sig?

.... jeg har på fornemmelsen at du var den stærke bøf i klassen, som ikke
forstod at formulere sig, og i afmagt bare bankede dem der argumenterede mod
dig.

Men jeg håber at det ikke er sådan, men at du indtil nu bare ikke rigtigt
har tænkt over tingene.

Mvh

KA

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 15-06-07 07:40

Klaus Andersen wrote:

> ... jeg har på fornemmelsen at du var den stærke bøf i klassen, som
> ikke forstod at formulere sig, og i afmagt bare bankede dem der
> argumenterede mod dig.

Der er også den mulighed at man er den stærke bøf, både mentalt og fysisk.
Først jorder man folk verbalt, hvorefter man stikker dem nogen på skallen
hvis de spiller op

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Klaus Andersen

Dato : 15-06-07 18:48

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Der er også den mulighed at man er den stærke bøf, både mentalt og fysisk.
> Først jorder man folk verbalt, hvorefter man stikker dem nogen på skallen
> hvis de spiller op

Jeg ved ikke hvad "man" er, men jeg tvivler på det er dækkende for Knud/s o

Men bortset fra det, findes der jo en betegnelse for personer med den
opførsel du beskriver dér: Røvhuller, men det er der jo ikke noget nyt i,
vel?

Mvh

KA

Fra : Søren

Dato : 15-06-07 10:32

[snip]

> ... jeg har på fornemmelsen at du var den stærke bøf i klassen, som ikke
> forstod at formulere sig, og i afmagt bare bankede dem der argumenterede mod
> dig.

Var der nogen der sagde "Kurt fra Sten og Stoffer" ?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-06-07 10:46

Søren <spammers@die.young> wrote in

> Var der nogen der sagde "Kurt fra Sten og Stoffer" ?

Fantastisk sammenligning :)

Fra : Lars Holst

Dato : 14-06-07 20:23

"S o L" <sseenn@bit.lk> said in

> [...]
> løfte fingrene fra styret i venstre side - uheldigvis lige før det
> sidespejl som spærrer i min køreretning kommer. Bad luck for bilisten

Jubel idiot.
Måtte din røv klø som var den overhældt med hybenpulver og måtte dine arme
være med dværgvækst.

--
Lars Holst

Fra : John

Dato : 14-06-07 12:24

S o L skrev:

> [...]
> bare ærgerligt, hvis mine lommer rager for langt ud, når jeg skal igennem.

Yderligere diskussioner med dig er vist spild af tid, så EOD til dig
herfra :(

Fra : S o L

Dato : 14-06-07 12:32

> Yderligere diskussioner med dig er vist spild af tid, så EOD til dig
> herfra :(

Du mener altså at bilister er i deres gode ret til at smide deres biler
efter forgodtbefindende.

Knud

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-06-07 12:39

"S o L" <sseenn@bit.lk> wrote in

> Du mener altså at bilister er i deres gode ret til at smide deres biler
> efter forgodtbefindende.

Ligeså meget som du har ret til at smadre deres biler.

Fra : S o L

Dato : 14-06-07 12:45

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "S o L" <sseenn@bit.lk> wrote in

> Ligeså meget som du har ret til at smadre deres biler.

Jeg smadrer dem ikke - jeg er bare nødt til at presse mig igennem for at
kunne komme frem.

Knud

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-06-07 12:55

"S o L" <sseenn@bit.lk> wrote in

> Jeg smadrer dem ikke - jeg er bare nødt til at presse mig igennem for at
> kunne komme frem.

Jamen billisten parkerer heller ikke sin bil - han efterlader den bare. Kan
du se forskellen?

Fra : S o L

Dato : 14-06-07 13:04

> "S o L" <sseenn@bit.lk> wrote in

> Jamen billisten parkerer heller ikke sin bil - han efterlader den bare.
> Kan
> du se forskellen?

Nej - bilisten må i dette tilfælde finde et mere velegnet sted at efterlade
sin bil.
Den skal i hvert fald ikke stå på langs ad een cykelsti - det er 'forbudt'
område for biler.

Knud

Fra : Per Knudsen

Dato : 14-06-07 13:36

> [...]
> efterlade sin bil.
> Den skal i hvert fald ikke stå på langs ad een cykelsti - det er 'forbudt'

PLONK til Hr. Knud.
Siger kun HR. til nogen jeg absolut ikke bryder mig om ...

MVH.

Fra : S.o.L

Dato : 14-06-07 13:54

Så slap argumenterne vist op!

Knud

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-06-07 14:25

On Thu, 14 Jun 2007 14:35:43 +0200 "Per Knudsen" <PK@slet.mignu> sent
the following smoke signals:

>PLONK til Hr. Knud.

Held og lykke. Knuden skifter nick oftere end Mogens Knudsen skifter
bil...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-06-07 13:59

"S o L" <sseenn@bit.lk> wrote in

> Nej - bilisten må i dette tilfælde finde et mere velegnet sted at
> efterlade sin bil.

Når du ikke kan se forskellen mellem at parkere og efterlade bilen kan du
måske heller ikke se forskellen mellem at smadre bilen og bevidst at mase
sig igennem så bilen blive skadet?

> Den skal i hvert fald ikke stå på langs ad een cykelsti - det er
> 'forbudt' område for biler.

Helt sikkert - men det er ikke dig der skal dømme eller straffe, du må
ringe til politiet hvis du vil have gjort noget ved det.

Fra : S.o.L

Dato : 14-06-07 14:31

> [...]
> du
> måske heller ikke se forskellen mellem at smadre bilen og bevidst at mase

Naturligvis kan jeg se den forskel - men for mig er forskellen ens, hvis
henkastningen eller parkeringen eller hvad du kalder det er foretaget på et
sted hvor bilen er til ulempe for andre.

> Helt sikkert - men det er ikke dig der skal dømme eller straffe, du må
> ringe til politiet hvis du vil have gjort noget ved det.

Jeg hverken dømmer eller straffer - jeg skaffer mig bare den nødvendige
passage med de konsekvenser det måtte have. Jeg vil sgu ikke vente ½ time på
at politiet møder op og noterer synderen og yderligere vente timer på at
Falck kommer og flytter bilen.

Knud

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-06-07 14:50

"S.o.L" <ssooll@bit.lk> wrote in

> [...]
> ikke vente ½ time på at politiet møder op og noterer synderen og
> yderligere vente timer på at Falck kommer og flytter bilen.

Uanset hvad du kalder det så er det ulovligt - hverken mere eller mindre.

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 14-06-07 15:59

> Jeg hverken dømmer eller straffer - jeg skaffer mig bare den nødvendige
> passage med de konsekvenser det måtte have.

Kan du ikke lige fortælle mig, hvem du har kontaktet, for at få den
påkørselsret du har ?? Sådan en vil jeg sgu også have !!! Er der ikke
plads til dig og din havelåge når du skal forbi, så må du altså pænt
vente til pladsen er der. Kla.... !!!

Jesper

Fra : Andersen [3650]

Dato : 14-06-07 14:53

"S o L" <sseenn@bit.lk> skrev i en meddelelse
> Den skal i hvert fald ikke stå på langs ad een cykelsti - det er 'forbudt'
> område for biler.

Fordi det er forbudt, giver det ikke
ret til at ødelægge. Men jeg medgiver gerne at man
godt kan få de "lyster". Men selvtægt er og bliver
forbudt i danmark. Så vil du lege Ole betjent, så
er der kun at ringe til de rigtige betjente.
Du finder relevante oplysninger i den retning her:
http://www.politi.dk

Fra : S.o.L

Dato : 14-06-07 17:48

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbudt i danmark. Så vil du lege Ole betjent, så
> er der kun at ringe til de rigtige betjente.
> Du finder relevante oplysninger i den retning her:

Bemærk jeg ødelægger ikke noget - men uheldigvis rammer mit cykelstyr et
spejl, som slet ikke skulle have været det pågældende sted.

Knud

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-06-07 18:05

"S.o.L" <ssooll@bit.lk> wrote in

> Bemærk jeg ødelægger ikke noget - men uheldigvis rammer mit cykelstyr et
> spejl, som slet ikke skulle have været det pågældende sted.

Så ødelægger du jo også noget - eller du prøver jo på det. Du skrev selv at
du med vilje løftede hånden for at ramme sidespejlet.

Indse det, du har indrømmet offentligt at du blot er en simpel hærværksmand
uden moral - det var vist ikke så heldigt var det? ;)

Overtag mit job: http://skybrud.dk/page203.aspx

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-07 18:48

On 14 Jun 2007 17:05:00 GMT, Henrik Stidsen <henrikstidsen@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Indse det, du har indrømmet offentligt at du blot er en simpel hærværksmand
>uden moral - det var vist ikke så heldigt var det? ;)

Jeg tror vi har en, der er uden for rækkevidde - og hvis bilernes
bremser svigter lidt, når en cykel laver en tåbelig manøvre, så må det
jo også være i orden - han skulle jo ikke være der *suk*.....
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Andersen [3650]

Dato : 14-06-07 19:35

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse
> [...]
> bremser svigter lidt, når en cykel laver en tåbelig manøvre, så må det
> jo også være i orden - han skulle jo ikke være der *suk*.....

Ja lad os få S.o.L på banen, så nakker vi ham når han overtræder
færdselsloven. For det gør han. Ellers er han den eneste i kongeriget
der kører som loven foreskriver. Lad det Wilde Westen råde

Fra : Andersen [3650]

Dato : 14-06-07 19:42

> Ja lad os få S.o.L på banen, så nakker vi ham når han overtræder
> færdselsloven. For det gør han. Ellers er han den eneste i kongeriget
> der kører som loven foreskriver. Lad det Wilde Westen råde
Iøvrigt generer hans hun min udsigt, så en dag jeg kommer forbi
i buldozer får jeg tilfældigvis lige solen i øjnene og kommer til
at køre gennem huset. Bare bad luck, så kunne han lade være med
at have sit hus der.

Fra : S.o.L

Dato : 14-06-07 19:39

> "S.o.L" <ssooll@bit.lk> wrote in

> Så ødelægger du jo også noget - eller du prøver jo på det. Du skrev selv
> at
> du med vilje løftede hånden for at ramme sidespejlet.

Jamen ikke for at ramme spejlet - men for at undgå at slå min finger til
blods.

Knud

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-06-07 08:37

"S.o.L" <ssooll@bit.lk> wrote in

> Jamen ikke for at ramme spejlet - men for at undgå at slå min finger
> til blods.

Det er lidt for sent at begynde at finde på undskyldninger nu. Hvis du
rammer spejlet med hånden har du kørt hvor der ikke er plads, ulovlig
parkering eller ej. Næste gang så stopper du op, ringer til PO, oplyser
parkeringssted og nummerplade og at du blev nød til at trække på fortovet
for at komme forbi. Sværere er det ikke. Når de har hørt fra dig hver
morgen 14 dage i træk så er der en god chance for de begynder at patruljere
i området for at fange netop parkeringssyndere.

Fra : S.o.L

Dato : 15-06-07 08:48

> [...]
> patruljere
> i området for at fange netop parkeringssyndere.

Det er sgu for besværligt at ringe til politiet hver dag - det stjæler min
dyrebare tid.

I øvrigt var stedet i Humlebæk et eksempel på idiotisk opførsel af bilister
som er sultne. Jeg kan nævne masser af steder, hvor lignende foregår.
Eksempelvis kan jeg lige nu kigge ud af vinduet - der er 24 opmalede
parkeringspladser med helt ny asfalt (2-3 uger gammelt). Der holder lige nu
4 biiler på pladsen - ingen af dem i båsene. Og jeg skal bemærke at den
plads ALDRIG har været mere end ½ fyldt, så det er ikke 'biloverskud' fra
nattens parkering.
Hvorfor agerer bilister sådan - det er da kun til gene for andre at holde
ved siden af parkeringen - især når der er masser af plads.

Knud

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-06-07 09:08

"S.o.L" <ssooll@bit.lk> wrote in

> Det er sgu for besværligt at ringe til politiet hver dag - det stjæler
> min dyrebare tid.

Brokke sig ka man altid men gøre noget ved det, nej det er for besværligt,
det gider man ikke.

> Hvorfor agerer bilister sådan - det er da kun til gene for andre at
> holde ved siden af parkeringen - især når der er masser af plads.

Sandsynligvis alene for at genere dig - eller også fordi de er dovne og
ikke tænker sig om.

Fra : Niels Pein

Dato : 15-06-07 21:12

"S o L" skrev ...

> Du mener altså at bilister er i deres gode ret til at smide deres biler
> efter forgodtbefindende.

Bilister er ikke i deres gode ret til den slags, ingen tvivl om det.
Men hvad så hvis de så gør det alligevel? Hvad skal straffen så være?
Er du så i din gode ret til at øve hærværk?
Selvfølgelig er du da ikke det!

Men at dømme ud fra dine indlæg, er du for dum til at forstå sådanne
sammenhænge.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-06-07 16:03

S o L skriver:

> [...]
> til at stritte lidt meget, når man skal snige sig forbi elendigt parkerede

Og nogle folks bevægen hen over fortovet i gang kan altså få min arm til
at stikke frem meget hurtigt - måske det bliver dig næste gang ?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-06-07 16:13

On Thu, 14 Jun 2007 17:02:40 +0200 "Klaus D. Mikkelsen"

Jeg krydser fingre.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Torben

Dato : 14-06-07 17:35

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message

> Og nogle folks bevægen hen over fortovet i gang kan altså få min arm til
> at stikke frem meget hurtigt - måske det bliver dig næste gang ?

Det må vi da håbe - og jeg kunne forøvrigt sagtens tilegne mig de samme
tendenser!

mvh
Torben

Fra : *********JENS*******~

Dato : 14-06-07 18:31

Torben wrote:
> [...]
> message news:46715890.EB2A385B@du.kan.finde.den...

> Det må vi da håbe - og jeg kunne forøvrigt sagtens tilegne mig de

Jeg vil også prøve.

Fra : Lars Holst

Dato : 14-06-07 20:34

"*********JENS*********" <mustafar@pc.dk> said in news:46716ee9$0$16292
$88260bb3@free.teranews.com:

> Jeg vil også prøve.

Jamen så er der allerede flere i tråden der er hoppet på "øje for øje"
volds spiralen som fremprovokeret af Knud.
Det er jo klart trolling.

Jeg tror simpelthen ikke på at Knud handler sådan som han siger, for
chancen for at han bliver pløkket eller skåret op fra skridtet og opefter
er i disse dage for stor til at være så hjernetom.

Og selv om han har høje tanker om hans evner udi vold er der altid en i
nærheden som har endnu højere tanker om sig selv i den retning.

--
Lars Holst

Fra : Tom

Dato : 14-06-07 18:42

> [...]
> men nogen parkeringer kan altså få selv mig til at overveje at få min
> nøgle til at stritte lidt meget, når man skal snige sig forbi elendigt

Hvad f.... er det for en opførsel fra din side.
Ok at man kan bande og svovle over andres dårlige parkering, men så er det
også kommet. Hvor er det tåbeligt at ødelægge andres ting.

--
Tom

Fra : S.o.L

Dato : 14-06-07 19:41

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ok at man kan bande og svovle over andres dårlige parkering, men så er det
> også kommet. Hvor er det tåbeligt at ødelægge andres ting.

Vi e da helt enige i det tåbelige i at ødelægge - det gør jeg heller ikke,
men jeg prøver bare at komme forbi en bilist, som 'ødelægger' min mulighed
for at komme frem.

Knud

Fra : Tom

Dato : 14-06-07 21:59

"S.o.L" <ssooll@bit.lk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men jeg prøver bare at komme forbi en bilist, som 'ødelægger' min mulighed

Pjat, vi har sgu da alle prøvet det med at man ikke lige kan komme ind af
døren i chauførsiden og derfor må stige ind af passagersiden. Det kan man så
bande over, men man begynder f.... da ikke at ødelægge andres biler af den
grund....kors i .....hvor plat for så lille en ting som at man en enkelt
gang lige skal vrude sig ind via den anden side af bilen

--
Tom

Fra : Søren

Dato : 15-06-07 10:43

S o L skrev:
> [...]
> til at stritte lidt meget, når man skal snige sig forbi elendigt parkerede

Hvis en eller andens nøgler kom til at stritte lidt for tæt på mine
biler - så kunne det meget vel ske at mine knyttede næver, gentagne
gange, kom til at stritte pænt vildt i nærheden af et vist ansigt.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-06-07 11:40

On 14 Jun., 12:28, "S o L" <sse...@bit.lk> wrote:
> [...]
> til at stritte lidt meget, når man skal snige sig forbi elendigt parkerede

Der er ingen undskyldning for hærværk, forkasteligt.
Du kan sætte en seddel under vinduesviskeren med en bemærkning eller
finde et andet sted at holde, men at ødelægge en bilside sådan er dybt
forkasteligt og ikke bare en lille "drengestreg". Det er hærværk og
det kan da komme til at koste ejeren mange tusinde kroner i selvrisiko
og måske endda bonustab.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-06-07 12:04

On Thu, 14 Jun 2007 03:40:25 -0700 "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

> [...]
>forkasteligt og ikke bare en lille "drengestreg". Det er hærværk og
>det kan da komme til at koste ejeren mange tusinde kroner i selvrisiko

Nu er Knuden jo mere hånd end ånd, så han forstår sikkert ikke
problemet.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : John

Dato : 14-06-07 12:10

Christian B. Andresen skrev:

> Det er hærværk og
> det kan da komme til at koste ejeren mange tusinde kroner i selvrisiko
> og måske endda bonustab.

Det er netop det der er problemet...

Det ser desværre ud til at blive ret dyrt det her. Åndsvage penge at
skulle af med :(

Mvh

John

Fra : A.Kaup

Dato : 14-06-07 15:44

>men skal jeg kæmpe mig gennem biler
>parkeret på fortove, gadehjørner, cykelstier og andre tåbelige steder er det
>bare ærgerligt, hvis mine lommer rager for langt ud, når jeg skal igennem.

Hmm - du har da vist ikke selv bil!?

>nogen parkeringer kan altså få selv mig til at overveje at få min nøgle
>til at stritte lidt meget, når man skal snige sig forbi elendigt parkerede
>biler.
Ofte er det andres parkeringer der tvinger en billist til at parkere
"lidt dumt" f.eks. på en parkeringsplads. Når så den formastelige
(samt dem der fik ham til at parkere "dumt") er kørt kan man jo ikke
længere se, hvorfor vedkommende holder som han/hun gør.

Mvh. Andreas.

Fra : Henning

Dato : 14-06-07 16:43

> [...]
>(samt dem der fik ham til at parkere "dumt") er kørt kan man jo ikke
>længere se, hvorfor vedkommende holder som han/hun gør.

Ikke desto mindre er de private parkeringskontrollører ligeglade med
det - holder du udenfor afmærkningen får du en "bøde". Så er det
ligegyldigt hvis skyld det var - det var dig der parkerede din egen
bil Det samme savner jeg ofte her i gaden med den offentlige
p-kontrol...

Fra : S.o.L

Dato : 14-06-07 17:49

"A.Kaup" <andreaskaup@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>det
>bare ærgerligt, hvis mine lommer rager for langt ud, når jeg skal igennem.

Jeg har faktisk 2 biler - men jeg parkerer dem (eller efterlader)
forsvarligt.

> [...]
(samt dem der fik ham til at parkere "dumt") er kørt kan man jo ikke
længere se, hvorfor vedkommende holder som han/hun gør.

Det er vist ikke andres parkeringer som tvinger nogen til at holde på langs
på en cykelsti.

Knud.

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 14-06-07 18:31

On 14 Jun., 13:31, "S o L" <sse...@bit.lk> wrote:

> [...]
> min køreretning kommer. Bad luck for bilisten som ikke har tænkt sig særligt

Jeg sidder med et simpelt ønske. At næste gang du vil lave dette
nummer bliver bildøren åbnet 1.sek inden dit styr vil ramme så du kan
få dig en flyvetur med hovedet først. Du behøver ingen cykelhjælm, for
der er tilsyneladende intet der vil kunne tage skade.

Der er INTET der kan retfærdiggøre hærværk!

Mikael

Fra : S.o.L

Dato : 15-06-07 07:25

Jeres reaktioner på mine indlæg i denne tråd er imponerende. Jeres
'kærlighed' til Jeres biler overstiger alt - ja bilen er tilsyneladende
vigtigere end hensynet til andre, færdselsloven, sikkerhedsbetragtninger
etc. Ja en skide ridse kan åbenbart få Jer til at begå mord (i hvert fald
true med det).

Fald dog ned og få et naturligt forhold til dette materielle forbrugsgode -
få Jer et liv og tag hensyn til andre.

Knud

Som i øvrigt har 2 biler selv

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-06-07 08:38

"S.o.L" <ssooll@bit.lk> wrote in

> [...]
> sikkerhedsbetragtninger etc. Ja en skide ridse kan åbenbart få Jer til
> at begå mord (i hvert fald true med det).

Prøv at lave en ridse i din egen bil og se hva det koster at få det lavet
pænt - så ka det være du fatter hvorfor det kan få folks kropsvæsker i kog.

Fra : S.o.L

Dato : 15-06-07 08:50

> "S.o.L" <ssooll@bit.lk> wrote in

> Prøv at lave en ridse i din egen bil og se hva det koster at få det lavet
> pænt - så ka det være du fatter hvorfor det kan få folks kropsvæsker i
> kog.

Jeg ved da udmærket hvad det koster - jeg har da selv prøvet et par gange.
Den ene gang var det selvforskyldt - jeg kørte for tæt på en stor sten -
dumt bøv.
Den anden gang totalkvadrede min kone bilen 2 dage før den skulle have lavet
en ridse ala dem billederne i begyndelsen af tråden viser.

Knud

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-06-07 09:08

"S.o.L" <ssooll@bit.lk> wrote in

> Jeg ved da udmærket hvad det koster - jeg har da selv prøvet et par
> gange.

Og alligevel har du intet imod at påføre andre den udgift? Du er langt ude.

Fra : Søren

Dato : 15-06-07 10:47

Henrik Stidsen skrev:
> "S.o.L" <ssooll@bit.lk> wrote in

> Og alligevel har du intet imod at påføre andre den udgift? Du er langt ude.

Manden har en brist. Det er sørgeligt, men sådan må konklusionen være.

Fra : Tom

Dato : 15-06-07 14:17

> [...]
>
> Fald dog ned og få et naturligt forhold til dette materielle
> forbrugsgode - få Jer et liv og tag hensyn til andre.

Jeg har vist ikke truet dig. Men jeg synes unægtelig at du har noget af et
problem med din overden hvis der skal "afregnes" på sådan en måde bare for
noget så latterligt som en tæt parkering.

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-06-07 19:33

"S.o.L" skriver:

> [...]
> true med det).
>
> Fald dog ned og få et naturligt forhold til dette materielle forbrugsgode -

Du er åbenbart så alternativt begavet at du ikke forstår
hentydningerne.....

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 15-06-07 07:38

John wrote:
> [...]
> www.ketelsen.dk/ridser/2.jpg
> www.ketelsen.dk/ridser/3.jpg
>
> Har nogen forslag til hvor han kan få det ordnet til en fornuftig

hmm, Chipsaway havde været mit bud. Der er vist ikke nogen vej uden om
maleren. Det kan godt blive dyrt, desværre.

OG FÅ SÅ DE M3-SPEJLE AF!!!

--
mvh.
Kim Frederiksen (BMW ejer)

Fra : Klaus Andersen

Dato : 15-06-07 18:53

> OG FÅ SÅ DE M3-SPEJLE AF!!!

Hvad i himlens navn vedkommer det dig at han har M3-spejle?

Fra : John

Dato : 17-06-07 13:50

Kim Frederiksen skrev:
> hmm, Chipsaway havde været mit bud. Der er vist ikke nogen vej uden om
> maleren. Det kan godt blive dyrt, desværre.

Jeg takker for svaret.

Jeg er da i øvrigt ret imponeret over hvordan denne tråd har udviklet sig.

> OG FÅ SÅ DE M3-SPEJLE AF!!!

Det vil jeg ikke blande mig i. Det er ikke min bil :)

Mvh

John