Lidt Formel Ford billeder fra weekendens l~
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 13-06-07 10:53

Hvis nogen ellers gider se dem

http://frodonifinger.dk/Race/Jylland1/formelfo

Der er også lidt blandet fra lørdagen Fra superkart til DTC:

http://frodonifinger.dk/Race/Jylland1/

Der kommer meget mere op de kommende dage efterhånden som jeg får arbejdet
mig gennem bunken på 6500 billeder!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 13-06-07 12:50

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://frodonifinger.dk/Race/Jylland1/
>
> Der kommer meget mere op de kommende dage efterhånden som jeg får arbejdet

Så kom der sandelig også et galleri med DTC's først løb søndag

http://frodonifinger.dk/Race/Jylland1/DTC1son/

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-07 13:07

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> "Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Så kom der sandelig også et galleri med DTC's først løb søndag

> [...]

Fine billeder

--
/HB

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 15-06-07 00:14

HB wrote:

> Fine billeder

Jamen takker JEg er glad for at du ku lide dem.
Der er åbenbart ikke mange, der gider kigge at dømme på responsen.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-07 17:14

> Jamen takker JEg er glad for at du ku lide dem.
> Der er åbenbart ikke mange, der gider kigge at dømme på responsen.
>
> Mvh

Var så lidt :)

For min skyld må du gerne poste dem herinde, men måske der er flere på
dk.sport.motorsport der gider se dem .

Jeg skal nok se dem - især de dage jeg ikke kan være til begivenheden selv.

--
/HB

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-06-07 17:26

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen takker JEg er glad for at du ku lide dem.
> Der er åbenbart ikke mange, der gider kigge at dømme på responsen.

Må tilstå at jeg blev 'bange' da jeg læste: 6500 billeder.

Men det er nogle dejlige billeder med fart over feltet

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i