Hvor skal jeg købe en VZ800?
Fra : HCW

Dato : 06-07-01 22:44

Hej NG

Efter at have taget kort til MC skal jeg til at anskaffe mig noget at køre
på. Modellen har jeg allerede bestemt mig for - nemlig en VZ800. Mit
spørgsmål går på - hvor skal jeg købe den.

Jeg bor i København og har foreløbigt turneret til FA-moto, Aagesen og
Enghave. Enghave har jeg allerede sorteret fra på grund af de mange negative
indlæg i denne NG og på diverse anmeldelser af dem på nettet.

Når jeg nu skal til at vælge en af de andre vil jeg gerne høre om jeres
erfaringer med de andre to. Leverer de til tiden?, hvordan med service? er
de dyre i reparationer? er de kompetente til reparationer?

Ud over det ovenstående vil jeg naturligvis også tænke på prisen. Jeg har
bestemt mig for at købe fra ny, så MC-prisen kan der nok ikke ændres så
meget ved. Derimod vil jeg anskaffe mig en Spyball, tasker og beklædning til
både kæresten og mig selv. Hvem af de to er nemmest at handle med, hvis man
køber det hele samlet? og hvordan med deres udvalg (Aagesen er vel den
største?)?

På forhånd tak for jeres svar.

Hans Chr.

Fra : Thomas Nybom

Dato : 06-07-01 23:37

Hej Hans

Jeg købte en ny Maruder hos Enghave her i efteråret og det gik også fint
lige til den ikke kunne starte på grund af strøm mangel. Nyt batteri sagde
han, men det er der ikke garanti på. den havde kørt 800 km. så der sluttede
vores samarbejde. købte et nyt hos skan-x med 2 års rigtig garanti på.

Hilsen Thomas

Fra : Franko

Dato : 07-08-01 15:07

Hej Hans Chr.

Jeg er slev ejer af en VZ800 og kan varmt anbefale Robert & Ib fra
FA-Moto Sport. De har været meget flinke til at hjælpe mig på vej - helt
tilbage fra min GZ250 og på til min VZ800. Jeg var selv nybegynder
dengang og der var ikke noget med at tage røven på mig - de er meget
ærlige.

Held og lykke med det!

http://www.kandu.dk/