Mærkelig linie forneden???
Fra : Ukendt

Dato : 29-07-07 11:23

Jeg har i Thunderbird fået en mystisk "værktøjslinie" forneden.
Den er ca 4 cm i højden og der står en tekst. Denne vil jeg ikke skrive
helt nøjagtigt af af frygt for at det kan være noget spam der kan
spredes i gruppen med dette brev???? :

<! DOCTYPE overlay System "chrome" skråstereger printmydate /lokcale og
noget mer og slutter med .dtd>

Da den forøvrigt ikke kan markeres, kan jeg ikke slette den, (eller
kopierer den.)

Hvordan kommer jeg af med den???? Er den skadelig???? og hvordan har
jeg fået den?? Var det forkert at spørge på denne måde i gruppen??

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-07-07 11:53

Den 29-07-07 12.23 skrev Mr. Mox følgende:
> Jeg har i Thunderbird fået en mystisk "værktøjslinie" forneden.
> Den er ca 4 cm i højden og der står en tekst.

Den slags udløses typisk af en fejl i en udvidelse eller et tema.

> Denne vil jeg ikke skrive
> helt nøjagtigt af af frygt for at det kan være noget spam der kan
> spredes i gruppen med dette brev???? :

Teksten kan hjælpe med at identificere udvidelsen, så den skal du ikke
være bange for at videregive. I dette tilfælde var det dog nok med dit
udklip fra fejlmeddelelsen.

Fejlen er min! Jeg har lavet oversættelsen til udvidelsen PrintingTools,
og i den seneste udgave har der indsneget sig en fejl. Jeg har sendt en
rettelse til programmøren, men indtil han får opdateret den officielle
version, kan en virkende version hentes her:
http://80.62.45.5/projekter/printingtools-0.2.xpi

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Desktop Sidebar smelter internettet sammen med din computer.

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-07 12:17

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]

> rettelse til programmøren, men indtil han får opdateret den officielle
> version, kan en virkende version hentes her:

Jeg kan dårligt huske hvad jeg hentede den for, vist nok til at skrive
"signatur" unde breve???
Jeg har ikke kunnet finde noget installeret ved at søge Printingtools i
"søg" "Dokumenter,tekstbehandling, regneark osv" Hvor skulle jeg have
søgt??
Hvis jeg dobbeltklikker på linket herover spørges der hvad jeg vil åbne
den med, det aner jeg ikke???? Words? Thunderbird? ??????

Men hvordan sletter jeg den der er der nu? Forsvinder den hvis jeg får
åbnet linket? Lissom når man lægger en nyopdatering ind af et program????

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-07-07 12:24

Den 29-07-07 13.16 skrev Mr. Mox følgende:

> Jeg kan dårligt huske hvad jeg hentede den for, vist nok til at skrive
> "signatur" unde breve???

Udvidelsen gør det muligt fx at undgå headeren, når man udskriver en mail.

> Jeg har ikke kunnet finde noget installeret ved at søge Printingtools i
> "søg" "Dokumenter,tekstbehandling, regneark osv" Hvor skulle jeg have
> søgt??

Funktioner => Tilføjelser => Udvidelser.

> Hvis jeg dobbeltklikker på linket herover spørges der hvad jeg vil åbne
> den med, det aner jeg ikke???? Words? Thunderbird? ??????

Du vil gemme den. Og når du har gemt den, åbner du udvidelsesvinduet som
beskrevet ovenfor, klikker på knappen Installer, hvorefter du finder og
installerer den gemte udvidelse.

> Men hvordan sletter jeg den der er der nu? Forsvinder den hvis jeg får
> åbnet linket? Lissom når man lægger en nyopdatering ind af et program????

Den nye overskriver helt automatisk den gamle.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis bridgeprogram, så du kan øve dig uden at blive udsat for

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-07 16:56

Kim Ludvigsen skrev:

> Udvidelsen gør det muligt fx at undgå headeren, når man udskriver en mail.
>
> Den nye overskriver helt automatisk den gamle.

Mange tak, nu er alt i orden. (Hov jeg mener lige her! men jeg skal nok
snart få klumret mig til et andet problemos!)
Mvh mr. Mox