back up program til Vista !
Fra : Per

Dato : 23-07-07 11:56

Hej NG!

Nogen der kender og kan anbefale et godt data backup program der kan køre
under Vista.

Jeg har god erfaring med Stones kopikontrol, men det virker desværre ikke
under - ja Vista.

Programmet må godt være gratis

--
Med venlig hilsen Per !

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 23-07-07 12:07

"Per" <mesked@hotmail.com> writes:

>Nogen der kender og kan anbefale et godt data backup program der kan køre
>under Vista.

Det, der er indbygget i Vista, virker ganske glimrende. Jeg har gode
erfaringer med det - inklusiv restore af filer fra det.

Jeg har dog kun købt Vista Home Premium, og den kan ikke lave komplet
systembackup. Det bruger jeg ntfsclone (under Linux) til, så jeg har
kun erfaring med *data*-backup ad den vej.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Per Hansen

Dato : 23-07-07 16:20

"Per" <mesked@hotmail.com> mentioned this

> [...]
> køre under Vista.
>
> Jeg har god erfaring med Stones kopikontrol, men det virker desværre

Koster desværre, men Norton Ghost 12 er ikke helt ved siden af.
Den har full support under Vista.
Der er også den lidt billigere "lillebror" til den fra Norton kaldet
Save & Restore 2.0
Den har bare ikke nær så mange features, men lave backups under
Vista kan den også.

--
Per Hansen

Fra : Thomas