Ukendte programfiler
Fra : ow@tdcspace.dk

Dato : 18-07-07 14:17

Jeg er lidt usikker på følgende 2 programfiler som vises i Startup Organizer
loggen bland flere identificerbare programmer:

ALCMTR.EXE

SkyTel.EXE
Er der nogen som kan løfte sløret?

Mvh
/Ole

Fra : Ole C

Dato : 18-07-07 15:16

ow@tdcspace.dk skrev blandt andet:

> Jeg er lidt usikker på følgende 2 programfiler som vises i Startup
> Organizer loggen bland flere identificerbare programmer:

> [...]

Ja, - Google kan

--
vh
Ole C.

Fra : ow@tdcspace.dk

Dato : 18-07-07 16:26

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, - Google kan
>
> --
> vh
> Ole C.

Google er naturligvis prøvet før jeg gik i dette forum, men her fik jeg ikke
noget entydigt svar.
Mvh
/Ole

Fra : ruwaldo

Dato : 18-07-07 19:33

<ow@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Organizer
> loggen bland flere identificerbare programmer:

http://www.answersthatwork.com/ klik på tasklist, og derefter på "A"

Der finder du mange oplysninger.. håber du finder svaret

mvh
Ruwaldo

Fra : Ole

Dato : 19-07-07 11:56

Ole skrev i en meddelelse

> http://www.answersthatwork.com/ klik på tasklist, og derefter på "A"
>
> Der finder du mange oplysninger.. håber du finder svaret
>
> mvh
> Ruwaldo

Bingo - det var svaret på nonnens bøn - tak for det

Vh
/Ole

Fra : ruwaldo

Dato : 19-07-07 15:17

> Bingo - det var svaret på nonnens bøn - tak for det
>
> Vh
> /Ole

Selv tak.

ruwaldo

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 18-07-07 23:22

On Wed, 2007-07-18 at 20:32 +0200, ruwaldo wrote:
> http://www.answersthatwork.com/ klik på tasklist, og derefter på "A"
>
> Der finder du mange oplysninger.. håber du finder svaret

Er der ingen problemer hvis den trojanske hest hedder Activation.exe,
eller?

Fra : kk

Dato : 21-07-07 08:49

> [...]
> Organizer
> loggen bland flere identificerbare programmer:

Begge filer ser ud til at have tilknytning til Realtek sound hardware.
Derfør bør du nok se efter om du har noget Realtek hardware ombord.
Hvis det ikke er tilfældet, kan du uden videre slette dem. Under alle
omstændigheder kan du jo forsøge med at fjerne fluebenet for opstart i
msconfig. Hvis alt, (også lyd) derefter virker, så er de ikke nødvendige,
mvh
kk