Fjenelse af Norton
Fra : Anette

Dato : 07-07-07 09:15

Jeg har købt ny pc med Windows Vista og medfølgende to måneders
virusbeskyttelse fra Norton. Jeg ønsker at skifte til McAfee. Hvordan bærer
jeg mig bedst ad med at få fjernet Norton fuldstændigt?

Anette

Fra : Carl Drud

Dato : 07-07-07 09:39

On 2007-07-07, Anette wrote:

> Jeg har købt ny pc med Windows Vista og medfølgende to måneders
> virusbeskyttelse fra Norton. Jeg ønsker at skifte til McAfee. Hvordan
> bærer jeg mig bedst ad med at få fjernet Norton fuldstændigt?

Du kan prøve med Nortons Removal Tool:

http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039

--
Carl

Fra : Anette

Dato : 07-07-07 17:58

> Du kan prøve med Nortons Removal Tool:
>
> http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039
>
> --
> Carl

Tak for forslaget.

Nu har jeg læst i en anden gruppe, at McAfee ikke er velfungerende med
Windows Vista. Det er McAfee 2007 VirusScan Plus, som jeg har investeret i.

Kan I af- eller bekræfte?

Anette

Fra : Gwenn ha du

Dato : 07-07-07 19:46

http://service1.symantec.com/Support/sharedtech.nsf/docid/2007020923124413?Open&src=symsug_us&docid=2005092709200113&nsf=sharedtech.nsf&view=docid

http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039?OpenDocument

Håber det kan hjælpe.

Hilsen,
Thierry

Fra : Gwenn ha du

Dato : 07-07-07 19:48

Ups! besvaret!! ikke scrollet hele vejen...