Fjern besked om ingen Firewall slået til
Fra : Bente

Dato : 16-06-07 16:36

Hvordan får jeg XP til at holde op med hver gang jeg logger på at gøre
mig opmærksom på at jeg ingen firewall har slået til?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-06-07 17:01

Bente skrev:

>Hvordan får jeg XP til at holde op med hver gang jeg logger på at gøre mig
>opmærksom på at jeg ingen firewall har slået til?

Kontrolpanel > Sikkerhedscenter > Skift måden som sikkerhedscentret giver
mig besked > Fjern flueben ved Firewall

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bente

Dato : 16-06-07 18:00

Tak skal du have, ih hvor jeg glæder mig til at logge på fremover!
Bente