Firewall der kan håndterer secundary IP
Fra : Thomas Thøgersen

Dato : 15-06-07 08:20

Hejsa!

Jeg søger efter en firewall der kan håndtere secondary WAN IP.
Jeg har 2 scopes fra tdc, og mangler en firewall der kan håndtere dette.

Er der nogen der har et forslag?

Jeg har 8 IP addresser, men i to scopes...

/mvh.

Thomas

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 15-06-07 09:11

Thomas Thøgersen <T_Thoger@XXXmail.dk> wrote:

> Jeg søger efter en firewall der kan håndtere secondary WAN IP.
> Jeg har 2 scopes fra tdc, og mangler en firewall der kan håndtere dette.
> Er der nogen der har et forslag?

iptables?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Allan Willems Joergensen

"Well, that's what it says!" -- Maynard

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 15-06-07 09:30

"Thomas Thøgersen" <T_Thoger@XXXmail.dk> wrote in news:46723d4b$0$2970
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Jeg søger efter en firewall der kan håndtere secondary WAN IP.
> Jeg har 2 scopes fra tdc, og mangler en firewall der kan håndtere dette.
>
> Er der nogen der har et forslag?
>
> Jeg har 8 IP addresser, men i to scopes...

Det kan du gøre med en Linux maskine, der kører Shorewall (som kan styres
via webmin i en browser)

Mvh. NKJensen