flytte outlook
Fra : Brother Tuck

Dato : 28-07-07 14:16

Hej NG
Det har nok været stillet før, men ....

Hvordan flytter jeg lettest alle mine mails, mine kontakter , og mine konti
fra en maskine til en anden. De har begge XP og begge Outlook 2003

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 28-07-07 15:04

Hejsa

>Hvordan flytter jeg lettest alle mine mails, mine kontakter , og mine konti
>fra en maskine til en anden. De har begge XP og begge Outlook 2003

Googler efter programmet "OutBack Plus" der virker gratis i 30 dage !

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-07-07 22:12

"Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> Det har nok været stillet før, men ....
>
> Hvordan flytter jeg lettest alle mine mails, mine kontakter , og mine
> konti fra en maskine til en anden. De har begge XP og begge Outlook 2003

Finder din pst fil og flytter den over på den anden pc. Der ligger alt fra
Outlook i denne fil.

Kurt