Redde Outlook 2003-filer i XP-pro
Fra : Niels Nielsen

Dato : 12-07-07 21:04

Hej NG

Min pc driller! Min XP -pro har kørt ustabil i noget tid og nu er det helt
galt.

Når den starter op, kommer til den menu hvor man får at vide at Windows ikke
starter korrekt og kan så vælge om man vil starte i fejlsikret tilstand osv.

Men lige meget hvordan jeg vælger at den skal starte op, bliver den ved med
bare at genstarte hele tiden. Jeg har prøvet at reparere XP, men uden held.

Nu er jeg kommet dertil hvor jeg bare vil formatere "lortet" og begynde
forfra, hvis ikke der er andre gode forslag?

Hvis nu jeg skal til at formatere, kunne jeg godt tænke mig at redde min
mails i Outlook 2003. Jeg har backup men den er 4 uger gammel. Kan jeg få de
nyeste mails kopieret på en eller anden måde?

På forhånd tak.

NN

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-07-07 22:15

Niels Nielsen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> [...]
> redde min mails i Outlook 2003. Jeg har backup men den er 4
> uger gammel. Kan jeg få de nyeste mails kopieret på en eller

Alle mails, adrersser m.v. i Outlook ligger i filen Outlook.pst -
tag en kopi af den og kopier over i den nye......

Jan

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-07-07 22:23

"Niels Nielsen" <djaslidj@lsdjfffs.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mails i Outlook 2003. Jeg har backup men den er 4 uger gammel. Kan jeg få
> de nyeste mails kopieret på en eller anden måde?

Det kan gøres på flere måder.
F.eks. ved at hente Ultimate boot cd
http://www.ubcd4win.com/
Brænde den jfr. vejledning og derefter boote på den. Så starter du i et
virtuelt windows miljø, hvor du kan kopiere, brænde m.m.
Du skal finde en *.pst fil og redde den ud. Den indeholder alle dine mails
m.m. fra outlook.
Du kan så også lige redde din dokumenter mappe, foretrukne osv.

Alternativt kan du tage harddisken ud og sætte den i en anden pc og så bruge
den anden pc til at hente tingene ud med.

Kurt

Fra : Niels Nielsen

Dato : 12-07-07 22:52

Hej Jan og Kurt