De pre-installerede skabeloner: Hvordan fj~
Fra : Carsten

Dato : 11-07-07 09:53

De pre-installerede skabeloner Office 2003

Når man har installeret Word har den installeret en masse skabeloner som jeg
ikke gider athave... jeg kan ikke fjerne dem, hvordan gør man?

Hvordan fjerner man de pre-installerede skabeloner i Word 2003 ?

Hilsen
Carsten

Fra : Jan Kronsell

Dato : 11-07-07 10:21

"Carsten" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg ikke gider athave... jeg kan ikke fjerne dem, hvordan gør man?
>
> Hvordan fjerner man de pre-installerede skabeloner i Word 2003 ?

Du skal bruge instalations CD'en. geninstaller Word som Brugerdefineret
installation. Undlad at installere Skabeloner.

Jan

Fra : Carsten

Dato : 11-07-07 11:14

kan det ikke gøres uden CD?

Tak for svar!

Hilsen
Carsten

Fra : Jan Kronsell

Dato : 11-07-07 12:27

> kan det ikke gøres uden CD?
>
> Tak for svar!

Ikke så vidt jeg ved. Så vidt jeg ved er den eneste måde at få væk på, at
afinstallere Word og installere igen uden skabeloner.

Jan

Fra : Lars Klintholm

Dato : 11-07-07 17:02

Den 11 jul 2007 skrev Jan Kronsell i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Ikke så vidt jeg ved. Så vidt jeg ved er den eneste måde at få væk
> på, at afinstallere Word og installere igen uden skabeloner.

Under KontrolPanel, Tilføj programmer kan du finde Office og her vælge
Skift i stedet for Fjern. Her får du mulighed for at fravælge
skabelonerne (uden skive)

Lars Klintholm

Fra : Klaus H

Dato : 11-07-07 15:02

> [...]
> jeg ikke gider athave... jeg kan ikke fjerne dem, hvordan gør man?
>
> Hvordan fjerner man de pre-installerede skabeloner i Word 2003 ?

Find via stifinder alle .dot filer og slet dem. Så er der ingen skabeloner
tilbage. Normal.dot genskabes automatisk.
Du kan også gå i indstillinger - filplaceringer. Der kan du se hvor
skabelonere findes. Angiv der et tomt bibliotek, så kommer skabelonerne
heller ikke frem.

Klaus H