outlook
Fra : Jørgen

Dato : 10-07-07 02:06

kan ikke huske hvordan ændre så at mail ikke åbnes automatisk, vis
rudeindhold, er der en der kan skrive hvordan jeg ændre det?

JB

Fra : Hansen/Jensen

Dato : 10-07-07 06:28

"Jørgen" <oz3jbp@privat.dkx> skrev i en meddelelse
> kan ikke huske hvordan ændre så at mail ikke åbnes automatisk, vis
> rudeindhold, er der en der kan skrive hvordan jeg ændre det?
>
> JB

Hej JB

Gå op i menulinien og klik på vis-layout-Indholdsrude-vis indholdsrude der
skal markeringen fra.

Var det det du mente??

MVH

Jensen

Fra : Jonne

Dato : 10-07-07 11:14

"Hansen/Jensen" <skj@ingen.ingen> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Hej JB
>
> Gå op i menulinien og klik på vis-layout-Indholdsrude-vis indholdsrude der

nej, det er i Outlook Express, men hvordan i Microsoft Outlook?

JB

Fra : Bjarne Chr

Dato : 10-07-07 11:43

"Jonne" <oz3jbp@privat.dkx> skrev i en meddelelse

> nej, det er i Outlook Express, men hvordan i Microsoft Outlook?
>
> JB

Næsten det samme Vis / Læserude / højre / bund / eller deaktiveret.

--
venlig hilsen
Bc