Outlook Skabelon
Fra : sara.bloch.jensen@gm~

Dato : 09-07-07 10:54

Hej!

Jeg er ved at oprette en automatisk svarmeddelelse i mit Outlook 2003,
og jeg har lidt problemer...

Jeg er kommet frem til at jeg skal lave en skabelon, og derefter
oprette en regel, men...!

Det er ikke muligt for mig at gemme den meddelelse jeg laver som
outlook-skabelon (.oft), den kommer simpelthen ikke frem på listen
over filtyper... Hvad skal jeg gøre?

På forhånd tak for hjælpen!

Fra : stofanews

Dato : 09-07-07 20:22

<sara.bloch.jensen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

>Det er ikke muligt for mig at gemme den meddelelse jeg laver som
>outlook-skabelon (.oft), den kommer simpelthen ikke frem på listen

I første omgang ville jeg vælge:

funktioner -> formularer -> vælg formular

vælg her 'meddelelse'.

Denne kan via 'filer -> gem som' gemmes som skabelon.

Må jeg spørge hvad du mener med 'automatisk svarmeddelelse' ? Er du på en
exchange server ?

vh
Claus-aalborg