Kalender
Fra : Tina

Dato : 08-07-07 18:00

På denne pc har jeg Office 2000 - og bruger kalenderen i Outlook rigtig
meget ! Nu har jeg fået en ny pc med Office 2003 - og nu kan jeg ikke finde
kalenderen mage til, så jeg kan få eksporteret alle mine gamle aftaler over
på den nye pc. Findes kalenderen slet ikke i 2003-udgaven ? Håber virkelig
på hjælp fra jer..... Mvh Tina

Fra : Bjarne Chr

Dato : 08-07-07 18:35

"Tina" <Tina-news@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> aftaler over på den nye pc. Findes kalenderen slet ikke i 2003-udgaven ?
> Håber virkelig på hjælp fra jer..... Mvh Tina

Jo da har du ikke nogen "knapper" nede i venstre side med
Post-Kalender-kontaktpersoner når du åbner outlook? Du skal have fat i din
"gamle" outlook.pst fil hvis du vil have dine mails kontaktpersoner mm. og
så importere den i outlook 2003 den ligger "normalt" her C:\Documents and
Settings\Brugernavn\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook.
Du skal slå vis skjulte filer til

--
venlig hilsen
Bc

Fra : Tina

Dato : 10-07-07 21:38

"Bjarne Chr" <bjach@xxxspeed.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> C:\Documents and Settings\Brugernavn\Lokale indstillinger\Application
> Data\Microsoft\Outlook. Du skal slå vis skjulte filer til

Hej Bjarne - tak for dit svar - det virker bare ikke.... Hvis du havde haft
en "ikke-invalid"-mail-adresse her, så ville jeg gerne ha benyttet den .....
Mvh Tina.

Fra : Bjarne Chr

Dato : 10-07-07 22:58

> [...]
>
> Hej Bjarne - tak for dit svar - det virker bare ikke.... Hvis du havde
> haft en "ikke-invalid"-mail-adresse her, så ville jeg gerne ha benyttet

Hvis du har din "gamle" outlook.pst fil på en CD rom kan du ikke importere
den derfra, du skal kopiere den ind på din harddisk og importere den derfra
xxx=web invalid=dk
--
venlig hilsen
Bc