Office 2007/Excel
Fra : Hansen/Jensen

Dato : 08-07-07 17:20

Hej Gruppe

Jeg har et enkelt spørgsmål.

Kan det lade sig gøre at når man åbne Excel 2007, så åbner en bestemt fil
automatisk op i vinduet??

Hvis ja, hvordan det??

MVH

S Jensen

Fra : Lars E.P.

Dato : 09-07-07 14:12

Sun, 8 Jul 2007 18:20:16 +0200, skrev "Hansen/Jensen"
<skj@ingen.ingen> :

>Hej Gruppe
>
>Jeg har et enkelt spørgsmål.
>
>Kan det lade sig gøre at når man åbne Excel 2007, så åbner en bestemt fil
>automatisk op i vinduet??
>
>Hvis ja, hvordan det??
>
>MVH
>
>S Jensen

Lav en genvej til den pågældende fil - det er det nemmeste.

Hilsen Lars

Fra : Hansen/Jensen

Dato : 09-07-07 15:39

"Lars E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse
> Sun, 8 Jul 2007 18:20:16 +0200, skrev "Hansen/Jensen"
> <skj@ingen.ingen> :

> Lav en genvej til den pågældende fil - det er det nemmeste.
>

> Hilsen Lars

Hej Lars

Tusind tak for svar.

MVH

S Jensen

Fra : Leo Heuser

Dato : 10-07-07 14:45

"Hansen/Jensen" <skj@ingen.ingen> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> Jeg har et enkelt spørgsmål.
>
> Kan det lade sig gøre at når man åbne Excel 2007, så åbner en bestemt fil
> automatisk op i vinduet??
>
> Hvis ja, hvordan det??
>
> MVH
>
> S Jensen

Hej S Jensen

Alle filer, du placerer i mappen XLSTART, bliver åbnet, når Excel
startes op, så hvis du lægger en genvej til filen i XLSTART, kan
du klare det på den måde.

Leo Heuser

Followup to newsgroup only please.

Fra : Hansen/Jensen

Dato : 10-07-07 17:32

"Leo Heuser" <leo.heuser@DROPTHISadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Alle filer, du placerer i mappen XLSTART, bliver åbnet, når Excel
> startes op, så hvis du lægger en genvej til filen i XLSTART, kan

Hej Leo

Super, så blev jeg så klog, det lyder rigtig godt

Tusind tusind tak for hjælpen.

MVH

Jensen

Fra : Leo Heuser

Dato : 10-07-07 18:06

"Hansen/Jensen" <skj@ingen.ingen> skrev i en meddelelse

> Hej Leo
>
> Super, så blev jeg så klog, det lyder rigtig godt

> [...]

Hej Jensen

Velbekomme og tak for tilbagemeldingen.

Med venlig hilsen
Leo