Importere fra Office XP til 2007
Fra : Ukendt

Dato : 08-07-07 07:04

Hej NG

Jeg er ved at skifte officepakke fra Office XP til Office 2007, hvordan får
jeg nemmest alle mine indstillinger, mails og adressekartotek over i 2007.

Jeg syntes ikke jeg kan finde "guiden gem mine indstillinger" i 2007 !!! -
er der kommet en anden funktion?

/Martin

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 08-07-07 15:36

Hejsa

> [...]
>
>Jeg syntes ikke jeg kan finde "guiden gem mine indstillinger" i 2007 !!! -

Googel efter programmet Outback - det tager en backup af ALT i
outlook, indstillinger, mails og det hele...

Programmet er gratis i 30 dage !

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-07 20:01

@netinkFJERN.dk> skrev

> Googel efter programmet Outback - det tager en backup af ALT i
> outlook, indstillinger, mails og det hele...

Det skal da prøves, takker for hjælpen.

/Martin