Outlook 2007
Fra : Mogens Figen

Dato : 07-07-07 16:07

Hej
Jeg har Office 2003 på min computer samt Vista.
nu kunne jeg godt tænke mig Outlook 2007 uden at skulle købe hele
Office pakken. Kan det lade sig gøre ?
Hvis ja kan Outlook 2007 så køre sammen med 2003
På forhånd tak for svaret
Mogens

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 08-07-07 15:38

Hesja

>Jeg har Office 2003 på min computer samt Vista.
>nu kunne jeg godt tænke mig Outlook 2007 uden at skulle købe hele
>Office pakken. Kan det lade sig gøre ?
>Hvis ja kan Outlook 2007 så køre sammen med 2003

Du kan ikke nøjes med at købe Outlook - det er hele pakken !

Du kan kun have EN installation af Outlook på din maskine !

Derimod kan du godt både have fx Word 2003 og Word 2007 på same tid !

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk