Gemme gamle excel filer?
Fra : Filip

Dato : 03-07-07 12:32

Hej

Jeg har lavet et større excel regneark i office 2000. Problemet er at det skal bruges på en win95 pc med office 97. Hver gang jeg gemmer på den gamle pc, kommer den med en fejlmeddelelse om at regnearket er lavet i en nyere officeversion, men hvis jeg trykker ja for at gemme alligevel, virker det fint. Jeg har prøvet at lave en "gem som " på office97 maskinen, men det hjælper lige lidt - fejlmeddelelsen kommer stadig.

Har I andre forslag?

Filip

Fra : Gert Nielsen

Dato : 03-07-07 13:15

"Filip" <filipran@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Brug gem som Excel97 i office 2000 under nyt navn, så du har kildefilen i
Excel 2000.
Gert

Fra : L.E.P.

Dato : 03-07-07 13:16

Tue, 3 Jul 2007 13:31:32 +0200, skrev "Filip" <filipran@gmail.com> :

> [...]
har prøvet at lave en "gem som " på office97 maskinen, men det hjælper
lige lidt - fejlmeddelelsen kommer stadig.

Du skal nok snarere gå den anden vej og gemme som et Office 97
regneark på Office 2000 maskinen.

P.S. Hvad med at aktivere automatisk tekstombrydning i din OE?

Hilsen Lars

Fra : Filip

Dato : 06-07-07 16:10

> Du skal nok snarere gå den anden vej og gemme som et Office 97
> regneark på Office 2000 maskinen.

Ok - jeg vil prøve

> P.S. Hvad med at aktivere automatisk tekstombrydning i din OE?

Tak for bemærkningen, det er nu ændret