Office 2007 og Outlook Express ?
Fra : John T.

Dato : 03-07-07 04:44

Hej.
Hvordan får jeg Word 2007 til at sende mails med OE ?
Når jeg trykker send mail for jeg 2 muligheder, Fax eller
Outlook som er nedtonet da jeg fravalgte den ved install.
Er der ikke et sted der siger:
Brug dette program som standard for mail ?
Mvh. John T.

Fra : L.E.P.

Dato : 03-07-07 06:31

Tue, 3 Jul 2007 05:44:20 +0200, skrev "John T." <tilsted.bingo@pc.dk>
:

> [...]
>Outlook som er nedtonet da jeg fravalgte den ved install.
>Er der ikke et sted der siger:
>Brug dette program som standard for mail ?

Måske

Kontrolpanel > Tilføj eller fjern programmer > Angiv programadgang og
-standarder.

Hilsen Lars

Fra : John T.

Dato : 03-07-07 21:02

> Måske
>
> Kontrolpanel > Tilføj eller fjern programmer > Angiv programadgang og
> -standarder.
>
> Hilsen Lars

Hej Lars.
Det er helt rigtigt hvad du skriver, men Outlook SKAL være installeret, det
gjorde jeg så og derefter som du skriver: Angiv program og standarder,
SÅ VAR DEN DER !! Nu er der ingen prob.---Tak !
Mvh. John T.