Rettigheder
Fra : Bo Nielsen

Dato : 30-06-07 15:05

Hej,

Jeg har installeret Outlook 2003 og har ud over den pst fil som er standard
i programmet, importeret
en fra en anden maskine.
Jeg kan nu vælge mellem 2 kalendere.
Jeg undre mig over at jeg hverken på den originale eller på den importerede
kan få et faneblad
frem med rettigheder, når jeg vælger Egenskaber på den pågældende kalender.
Mange af de muligheder der er når jeg vælger egenskaber på en kalender står
i gråt.

Jeg kunne f.eks godt tænke mig at ændre navnet "Kalender i xx", men navnet
kalender lader sig
ikke umiddelbart ændre.

Jeg har Outlook på en XP Pro som kører som administrator. Hvordan får jeg de
fulde rettigheder i Outlook.?

Både den originale og den importerede pst fil er uden password, kryptering
m.m

Hilsen
Bo.