??præsentation - visning som stifinder
Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 29-06-07 22:00

Hej
(Indledningsvis - bær over - eller hjælp til den rette gruppe)
Jeg skal i forb. undervisning gerne kunne lave en præsentation
(powerpoint el. lign) hvor jeg skal præsentere store datamængder
(tekstlængder på 10-30 bogstaver).
Jeg har tænkt på, at hvis det kunne lade sig gøre - vil en visning på
samme måde som stifinder være helt ideelt - altså et stamtræ, som kan
åbnes og lukkes - evt. i flere niveauer....
hjælp
vh
Jørn

Fra : Leo Heuser

Dato : 30-06-07 21:35

"Jørn N. Andersen (slet 3C2R2)" <jna@3C2R2c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme måde som stifinder være helt ideelt - altså et stamtræ, som kan
> åbnes og lukkes - evt. i flere niveauer....

Hej Jørn

En mulighed er at bruge disposition i Word. Se i hjælpen under
"disposition".

Leo Heuser

Followup to newsgroup only please.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 30-06-07 21:57

Den 30 jun 2007 skrev Leo Heuser i dk.edb.programpakker.ms-office:

> En mulighed er at bruge disposition i Word. Se i hjælpen under
> "disposition".

Eller måske i Excel?

Marker de rækker der skal kunne klappes sammen og vælg:
Data, Grupper og Disposition, Grupper......

Lars Klintholm