Photogallery???
Fra : Hansen/Jensen

Dato : 28-06-07 16:49

Hej Gruppe

Det er måske ikke lige et emne for den her gruppe og måske alligevel. Jeg
håber I bærer over med mig, hvis det ikke hører til her.

Jeg er begyndt at få en meddelelse når jeg starter min computer op, som jeg
ikke aner hvad betyder. Computeren begynder at læse et program ind der
hedder PhotoGallery, og spørger efter en Cd ved navn 1 og der annullerer
jeg, og kan derved af flere forsøg stoppe indlæsningen. Jeg aner ikke hvad
det er for et program og hvorfor den læser ind. Det står for resten på
engelsk. Det eneste jeg for nylig har lavet er at købe og downloade Office
2007 (på engelsk) og opdateret min Adobe Acrobat standart 7. Kan det have
noget med sagen at gøre??

Hvordan kan man ændre på at maskinen indlæser programmet når jeg tænder for
den??

Håber ikke det er noget skadeligt jeg har fået ind på min computer (har
ellers et temmelig høj sikkerhedsniveau på maskinen)

MVH

HP

Fra : Hansen/Jensen

Dato : 30-06-07 08:44

"Hansen/Jensen" <skj@ingen.ingen> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Håber ikke det er noget skadeligt jeg har fået ind på min computer (har
> ellers et temmelig høj sikkerhedsniveau på maskinen)

Hej Gruppe

Ingen overhoved der kan hjælpe??

Det eneste jeg kan finde med det navn er når man opretter en skabelonbaseret
hjemmeside i Front Page 2003, så opretter den en mappe ved det navn.

MVH

S. K. Jensen/HP

Fra : Klaus H

Dato : 30-06-07 10:20

Kan det have noget at gøre med, at du ikke har valgt "kør alt fra denne
computer" under installationen?
Det lyder som om du har forsøgt, ubevidst, at udløse en handling der
benytter sig af PhotoGallery. Officepakken vil så installere funktionen
første gang den får brug for den.
Prøv at gå i kontrolpanel - tiføj fjern eller fjern programmer -
officepakken - rediger.
Der kan du så vælge at punktet skal udelades af installationen.

Klaus H