Word dokumentstørrelser
Fra : Oller

Dato : 26-06-07 12:18

Hej.
Er der nogen der ved hvor store doc. filer Word 2003 kan håndtere, har et på
ca. 650 Mb. med billeder. Problemet er at det ikke kan skrives ud, og noget
af teksten forsvinder når man åbner filen.

Ole.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 26-06-07 13:28

"Oller" <fjern123 i mail adresse oz9of@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget
> af teksten forsvinder når man åbner filen.

Dokumentstørrelsen er nmax 32 Mb plus eventuel grafik. Derudover ligger
begrænsningen typisk i RAM. Men husk, at når du printer genererer Wiord en
printfil, der kan blive mange gange størrev end selve dokumentet. En
mulighed er at linke tl billederne i stedet for at embedde dem.

Derudiover det så vidt jeg ved ogfså en begrænsning på sidetallet på omkring
32.000 sider, uansert om filen ellers overskrider memorybegrænsningen eller
ej. Men 650 Mb lyder også som em meget stor fil.

Jan

Fra : L.E.P.

Dato : 27-06-07 07:06

Tue, 26 Jun 2007 14:28:10 +0200, skrev "Jan Kronsell"
<kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> :

> [...]
>32.000 sider, uansert om filen ellers overskrider memorybegrænsningen eller
>ej. Men 650 Mb lyder også som em meget stor fil.

Jeg ville nu nok foretrække at opdele det i underdokumenter, så bliver
det også nemmere at arbejde med.

Hilsen Lars

Fra : Oller

Dato : 27-06-07 08:10

Hej,
Tak for de uddybende kommentarer, vil huske det næste gang og dele doc. op i
flere.

Ole.