Mappeindstilling
Fra : Lars Ibsen

Dato : 23-06-07 16:00

Hej NG,
Jeg har lagt et skærmklip.doc i dk.binaer.
Hvordan laver man denne mappeinstilling i office 2003 / windows?

mvh / Lars

Fra : Leo Heuser

Dato : 23-06-07 16:14

"Lars Ibsen" <litdv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG,
> Jeg har lagt et skærmklip.doc i dk.binaer.
> Hvordan laver man denne mappeinstilling i office 2003 / windows?
>
> mvh / Lars

Hej Lars

Hos mig viser dokumentet et billede af et vindue,
hvor indholdet af vinduet er helt sort??

Leo Heuser

Followup to newsgroup only please.

Fra : Lars Ibsen

Dato : 26-06-07 10:37

Hej Leo,
ØV! Det burde vise en mappe hvor filerne er inddelt alfabetisk og
begyndelsesbogstavet står for sig selv.

prøve.xls
prøve2.xls

quiz.xls

mvh / Lars

Fra : Christopher Tracy

Dato : 26-06-07 20:31

Hej Lars

Lars Ibsen wrote:
> Hej Leo,
> ØV! Det burde vise en mappe hvor filerne er inddelt alfabetisk og
> [...]

Gå i "Vis" -> vælg "Arranger ikoner efter" -> vælg "Navn"
og igen
gå i "Vis" -> vælg "Arranger ikoner efter" -> flueben ved "Vis i grupper".

--
/C.T.

May U Live 2 C The Dawn

Fra : Lars Ibsen