Flette data fra excell til word
Fra : Lars Jacobsen

Dato : 18-06-07 22:08

Prøver på at lave noget så simpelt som brevfletning/konsolidering af data
fra flere faner i et excell regneark til en samle/oversigts side.
Denne kune være nyt word dokument eller et nyt faneblad i det bestående
excell regneark.
Der er altså samme type data på faner i regnearket, men med forskellige
værdier.
Den almindelige brevfletning duer ikke da den "kun" kikker efter data på et
faneblad i regnearket.

/Lars

Fra : Is

Dato : 22-06-07 23:57

"Lars Jacobsen" <lars-jacobsen_fjernes_@newmail.dk> skrev i en
meddelelse news:4676f48a$0$44975$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
forskellige
> værdier.
> Den almindelige brevfletning duer ikke da den "kun" kikker efter

tja - min erfaring er også at den kun kan hente fra det første ark i
excel, så jeg har lavet et ark kun til at brevflette fra.

Men måske jeg kan få lidt fiduser ved samme lejlighed.

Erik Isager