Indrette bil i PowerPoint
Fra : Henrik Larsen

Dato : 15-06-07 19:01

Hej alle

Jeg håber at der er nogen der kan svare mig på dette, jeg søger en nem
mulighed for at kunne indrette en bil evt. med PowerPoint dette skal bruges
til at kunne indrette en given bil med sæder lift til kørestol.

Et eksempel kunne være at man har en Fiat Dukato som man ønsker at indrette
med 3 sæder, plads til kørestol ved siden af chaufføren, liften kan enten
placeres ved bagdøren eller ved side døren, brugeren / sælgeren skal nu
kunne sætte diverse sæder ind i bilen og kunne lave et overslag på hvordan
man kunne ønske sig bilen indrettet.

Jeg håber at i kan følge mine tanker, at skulle lave dette i Flash vil kræve
for meget tid, da det er noget vi står og skal bruge i meget nær fremtid.

MVH
Henrik Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-07 14:45

"Henrik Larsen" <dsl53373@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg håber at i kan følge mine tanker, at skulle lave dette i Flash vil
> kræve for meget tid, da det er noget vi står og skal bruge i meget nær

Hej!

PowerPoint er måske ikke den bedste idé.
Det ville måske være en god ting at kunne arbejde med lag.
Noget med, at de ufravigelige ting lå i ét lag, og man så kunne flytte
rundt på de variable i et andet.
CorelDraw kunne være et bud.
Men projektet kræver jo, at alle implicerede har det samme program til
rådighed.

Med venlig hilsen

Abricosicus

PS. Er det ikke det smarteste at have liften placeret under gulvet ud for
sidedøren ?

Fra : Henrik Larsen

Dato : 18-06-07 18:39

"Abricosicus" <abricosicus(a)hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> rundt på de variable i et andet.
> CorelDraw kunne være et bud.
> Men projektet kræver jo, at alle implicerede har det samme program til

Forsøger at lære at anvende Flash, Flash har den fordel at det kun skal
programmeres og så kan alle bruge det i evt. en browser, rigtige mål får jeg
inden for en uge.

> PS. Er det ikke det smarteste at have liften placeret under gulvet ud for
> sidedøren ?

Jo men en sidedørs lift kan monteres på mange måder der findes lifte der er
monteret inde i kabinen men som kan svinge ud med brugeren, der findes lifte
der monteres under "undervognen" men det kommer helt an på hvordan bilen er
bygget, jeg vil lege vidre med ideen om et Flash Projekt.

1 million tak for dit svar.

MVH
Henrik Larsen