Andet multimedie
bentjuul 3670
free tranfer???
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 06-07-01 20:56

Hvordan laver jeg et stykke grafik om i Photo Shop 6.0?

Det ser således ud

|--------------|
| |
| |
|--------------|

Jeg vil gerne have det til at se ud som denne

/---------------/
/ /
/ /
/--------------/

Bunden skal blive, men toppen skal trækkes til højre, så grafikken bliver
trapez formet.
Kan man ikke det?
--

Mvh / Regards

*<|=(||||||::::::¦

-=< Christian >=-

ICQ: 25308942

http://www.cmnielsen.dk

Fra : jopa

Dato : 06-07-01 21:17

Christian skrev bla...
> Hvordan laver jeg et stykke grafik om i Photo Shop 6.0?
> |--------------|
> | |
> | |
> |--------------|
> /---------------/
> / /
> / /
> /--------------/

Rediger
transformer
skråstil
--

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 06-07-01 21:29

"jopa" <j@jp-web.dk> wrote in message

> Rediger
> transformer
> skråstil

Kanon, takker.................
--

Mvh / Regards

*<|=(||||||::::::¦

-=< Christian >=-

ICQ: 25308942

http://www.cmnielsen.dk

Fra : Andreas Reventlow

Dato : 06-07-01 21:28

> Rediger
> transformer
> skråstil
> --

Ja, den er bedre end min. Men i sidste ende nogenlunde det samme.

/Andreas

Fra : Madsen

Dato : 06-07-01 21:25

"Christian M. Nielsen" <christian@cmnielsen.dk> skrev:

> [...]
> | |
> |--------------|
>
> Jeg vil gerne have det til at se ud som denne

I den engelske hedder det Edit > Transform > Skew.

<http://www.wol.dk/~hijklm/photoshop/skew.gif>

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Andreas Reventlow

Dato : 06-07-01 21:27

> Det ser således ud
>
> |--------------|
> | |
> | |
> |--------------|
>
> Jeg vil gerne have det til at se ud som denne

> / /
> / /
>

> Kan man ikke det?

Det kan man det, jo!

Gør således: Tegn din firkant. Vælg Free Transform (ctrl + T). Hold Ctrl (og
eventuelt shift) nede. Træk med musen i en af de vandrette linjer.

Håber det hjalp og var forståeligt.

/Andreas