så rykker TX'eren!!
Fra : Jabu

Dato : 06-07-01 20:54

Ja så fik jeg sparket liv i min Yamaha TX 750 fra 75' (Med kyndig tændings
hjælp fra Armand).Jeg vil da
nok påstå at jeg fik en overraskelse da jeg var ude på den første tur, føj
for et bundtræk!!. Jeg har da før haft en paralel twin (BSA A10 650 53'),
men det her er sgu for vildt sjovt. Fra 2 til 3 gear vil den sagtens løfte
gaflen (ikke fordi at det er noget jeg ynder at praktisere). er der andre
der har erfaringer med TX'er??

2 cyllindre er for fedt!!

mch Jeppe TX 750..

Fra : Danteknik

Dato : 06-07-01 23:38

Hej Jeppe.

Jeg har erfaring med Yamaha TX 750, også fra '75.
Min første mc. Jeg var utroligt glad for den; men det var vist fordi det var
min første. Med al respekt, så var der en del bøvl med TX 750.
Kørte ca. 26 kkm på 2 sæsoner.
Har iøvrigt et dæksel liggende. Det er det, man checker/stiller ventiler
ved.
Hvis du er interesseret, vil jeg sende det til dig. De går ofte itu, ved at
de bliver spændt for hårdt og revner ved o-ringen.

Med håb om at du får mange gode km på TX'eren.

KD Bandit 600