asf videoklip kan ikke lægges ud på frontp~
Fra : johnny olsen

Dato : 25-07-07 17:08

Når jeg har lavet en film, asf, i Windows Movie maker, lagt den
på frontpage hpèn, kan jeg ikke uploade den.
Udgivelsen standser så snart den når til filen, og popper op med
en tekst der hedder:
""Der blev ikke fundet en webserver på port 80, kontroller at
navnet på webserveren er gyldigt og at proxy indstillingerne er
rigtige."
Når jeg afprøver filen i Frontpage inden udgivelsen, kører det
fint. Jeg har ftp program.
Vi har lige formatteret hele pcèn, og det hjalp ikke.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 25-07-07 19:23

> [...]
> fint. Jeg har ftp program.
> Vi har lige formatteret hele pcèn, og det hjalp ikke.

Hej

Det lyder også mere som et server problem. Kan din server køre den slags
filer?
Specielle fil formater skal man ofte selv aktivere på web hotellet - har du
gjort det ?

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.