download af pdf, word filer
Fra : Brian O

Dato : 13-07-07 12:11

Hej NG
ja har lige bygget min første hjemmeside.
og den indeholder sikkert masser newbie fejl, men sådan er det jo.
det der dog irriterer mig mest er at de filer jeg har lagt fil
download. ikke downloades men åbnes i stedet.
kan i hjælpe mig Link http://www.mdmjk.dk/Digitalt%20system.htm

Brian O

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-07-07 16:44

Brian O <plastikskrue@gmail.com> skrev :

>ja har lige bygget min første hjemmeside.
>og den indeholder sikkert masser newbie fejl, men sådan er det jo.
>det der dog irriterer mig mest er at de filer jeg har lagt fil
>download. ikke downloades men åbnes i stedet.

Du skal ændre dine indstillinger i Windows henholdsvis Adobe
Readeren.

Dvs., du har ingen indflydelse på, hvordan dine besøgende ser
dem.

De fleste har det opsat, som du beskriver det, det er standard.

Lav en notits om, at folk skal højreklikke for at få muligheden
for at gemme.

PS. Ikke så smart at lægge tekst op som worddokument, hvad med
dem, der ikke har Word eller bruger Windows?

Brug formatet rtf i stedet for.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)