Rigtige driver?
Fra : jane

Dato : 25-07-07 19:37

Jeg skal have fundet den sidste nye driver til dette kort, inden min nye
computer bliver samlet, og vil gerne være sikker på, det er den rigtige
driver jeg får fat i.

Min windows er Windows XP home Dansk

Gainward BLISS 8600GT PCX TV Dual DVI SilentFX
NVIDIA GeForce 8600 GT / PCI Express x16
512 MB
DVI / TV/FM
PCI Express x16

Jeg regner med det er her
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

og at jeg så skal vælge: Graphics driver + Geforce 8 og windows XP og Go

så kommer jeg frem til siden hvor jeg kan downloade denne:

ForceWare Release 158
Version:   158.22
Release Date:   May 2, 2007
Operating System:   Windows 2000, XP, Media Center Edition
Language:   U.S. English
File Size:   33.5 MB

Men jeg skal vel ned og vælge "International Driver" og så klikke på
"English UK" og så downloade den her.

Får jeg så den rigtige driver til kortet??

Windows XP
Windows XP Media Center Edition

ForceWare Release 158Version: 158.22Release Date: May 17, 2007WHQL
Certified
InternationalFile Size: 64.6 MBDownloads" Primary Site "

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-07 21:37

> ForceWare Release 158
> Version: 158.22
> Release Date: May 2, 2007
> Operating System: Windows 2000, XP, Media Center Edition
> Language: U.S. English
> File Size: 33.5 MB

Den jeg bruger til mit kort hedder version 162.18

Den er ikke WHQL godkendt men det er version 158.22

Så version 158.22 er den rigtige indtil vidre.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : jane

Dato : 26-07-07 14:56

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> wrote in news:46a7b454$0$68998
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Den jeg bruger til mit kort hedder version 162.18
>
> Den er ikke WHQL godkendt men det er version 158.22
>
> Så version 158.22 er den rigtige indtil vidre.

Ok Men jeg skal vel ned og vælge "International Driver" og så klikke på
"English UK" og downloade den, Ik`??

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 26-07-07 18:17

jane wrote:

> Ok Men jeg skal vel ned og vælge "International Driver" og så klikke på
> "English UK" og downloade den, Ik`??

Det er den samme driver du får alle steder. Sprogvalget skyldes
udelukkende den tekst du bliver præsenteret for.

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-07 23:16

> Ok Men jeg skal vel ned og vælge "International Driver" og så klikke på
> "English UK" og downloade den, Ik`??

Det har du fuldstændig ret i.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-07-07 04:47

kimila wrote:
> Det har du fuldstændig ret i.

Hvis det er engelsk hun er bedst til. Er man bedre til tysk vælger man
det tyske link.

Jesper Poulsen

Fra : Erik Thorsen

Dato : 27-07-07 22:48

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er engelsk hun er bedst til. Er man bedre til tysk vælger man det
> tyske link.
Ja og er hun kineser, så er svensk sgu nok ikke sagen
hilsen erik thorsen

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-07-07 07:20

Hvis det har nogen interesse er der lige udkommet en ny WHQL driver. 162.18:

http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_162.18.html

Fra : jane

Dato : 28-07-07 16:49

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.dk> wrote in

> Hvis det har nogen interesse er der lige udkommet en ny WHQL driver.
> 162.18:
Jaaa, det har det da, mange tak :)