Anbefaling?
Fra : Pløf Nike

Dato : 16-07-07 13:22

Jeg søger en opgradering til min 3 mdr. gamle Dell maskine (AMD 64 X2 Dual
4200+)
Jeg kører Vista og bla derfor vil jeg have opgraderet mit grafikkort.
Det skal være passivt kølet og må koste op til omkring 1200,-

Jeg er ikke rigtig på 'scenen' indenfor grafikkort, men det ser ikke helt ud
til at der altid er sammenhæng mellem pris og kvalitet... Derfor er jeg
noget forsigtig.

Jeg spiller gerne lidt racerbil (NFS) fra tid til anden, men er træt af at
køre i 800x600 i halvdårlig kvalitet.

Hvad kan I (eksperter?) anbefale?

Mvh
Allan

Fra : J

Dato : 16-07-07 14:50

On Mon, 16 Jul 2007 14:22:21 +0200, Pløf Nike <nej@glemdet.com> wrote:

> [...]
>noget forsigtig.
>
>Jeg spiller gerne lidt racerbil (NFS) fra tid til anden, men er træt af at

Geforce 8600GT:

eller 8600GTS:

Geforce 8xxx understøtter DX10 som kan med Vista Aero, hvis det siger
dig noget.

mvh

John

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 16-07-07 15:34

J wrote:

> Geforce 8xxx understøtter DX10 som kan med Vista Aero, hvis det siger
> dig noget.

Det er nok med et DX9-kort til Aero.

Jesper Poulsen

Fra : Pløf Nike

Dato : 17-07-07 18:56

> Hvad kan I (eksperter?) anbefale?

Tak for de gode råd. Efter at have set mig endnu mere omkring tror jeg at
det skal være dette kort:

Et Gigabyte GV NX86T256H, som ser ud til at give meget for pengene.

Er der evt. nogen derude der har erfaringer med dette kort?

Mvh
Allan