Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Opløsning efter dvale
Fra : Ukendt

Dato : 14-07-07 18:09

Jeg har anskaffet en ny ekstra skærm der kører bedst
i 1440x900@60 og opdateret driveren på min maskine
med Intel EXTREME GRAPHICS 2 FOR MOBILE 82852/82855
GM/GME, Fujitsu-Siemens Amilio, til seneste version
6.14.10.4497.

Sædvanligvis benytter jeg dvaletilstand når jeg ikke
bruger maskinen, og med den forrige skærm var der
ingen problemer. Men den her ViewSonic synes hver
gang det er sjovt at starte i 1400x600 efter dvale i
stedet for 1440x900.

Efter hver start er det jo noget bøvl at sætte den
rigtige opløsning, især fordi 1440x900 ikke lige
optræder som en mulighed. Jeg skal først rundt om fx
800x600 og så 1440x900, før det måske virker.

Operativsystem XP Home.

Hvordan gør man?

--
Niels