Nvidia 7600GS?
Fra : Johs

Dato : 29-06-07 11:20

Jeg leder efter et ny graffikkort til min AMD 2500 Barton, 1GB RAM. Jeg har
pt et Ti4200 og vil gerne udskifte det med et 7600GS da jeg har hørt at det
er det bedste til prisen. Det skal være AGP og helst passivt kølet. Findes
der et bedre kort til prisen?

Kan jeg overhovet montere et 7600GS AGP i min PC med et asrock K7S8X
bundkort? Jeg har ingen planer om at opgradere resten af PC'en.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 29-06-07 13:25

"Johs" <sdfsf@asd.com> wrote in message
> [...]
>
> Kan jeg overhovet montere et 7600GS AGP i min PC med et asrock K7S8X
> bundkort? Jeg har ingen planer om at opgradere resten af PC'en.

Du skifter åbenbart hurtigt mening. I news:dk.edb.hardware i dag kl. 14.16
skal du opgradere hele maskinen for 1500.-

/Ole

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-06-07 17:12

/Ole (6000) wrote:

> Du skifter åbenbart hurtigt mening. I news:dk.edb.hardware i dag kl. 14.16
> skal du opgradere hele maskinen for 1500.-

Man kan nå at tænke mange tanker på 2 timer (forskellen i tid mellem de
2 indlæg).

Jesper Poulsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-07-07 11:29

/Ole (6000) skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Du skifter åbenbart hurtigt mening. I news:dk.edb.hardware i
> dag kl. 14.16 skal du opgradere hele maskinen for 1500.-

Man kan vel sagtens overveje flere muligheder samtidig ?

Så kan man jo altid vælge den bedste/billigste/mest praktiske
eller hvad man nu finder bedst.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-06-07 17:12

Johs wrote:

> Kan jeg overhovet montere et 7600GS AGP i min PC med et asrock K7S8X
> bundkort? Jeg har ingen planer om at opgradere resten af PC'en.

Ja, det kan du sagtens.

Jesper Poulsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-07-07 11:34

Johs skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> 7600GS da jeg har hørt at det er det bedste til prisen.

Det tror jeg - jeg har et par gf5200 somm jeg overvejer at skifte
til 7600GS - det er også det bedste, jeg har fundet til AGP der
er er uden blæser,

Og til 700 kr virker det som et OK valg.

Men hvis andre har bedre forslag, så hører jeg også meget gerne
om det - krav er AGP og blæserløst.....

> Kan jeg overhovet montere et 7600GS AGP i min PC med et asrock
> K7S8X bundkort? Jeg har ingen planer om at opgradere resten af
> PC'en.

Ja - det vil fungere fint.

Jan

--