CSS + x1400 problemer
Fra : CT

Dato : 26-06-07 15:02

Jeg har en glimrende Lenovo z61m med C2D og et X1400 grafikkort. Har
købt CSS for 4 uger siden og det har kørt forrygende. Så for 3-4 dage
siden kommer der en meddelelse ved opstart at mine drivere til
grafikkortet skulle være forældede. Jeg kan køre en videotest som
giver et resultat på 84,xx fps (det er vel meget godt ved 1680*1050),
men så snart jeg vil spille fryser spillet og man kan til nøds komme
ud af det uden skal skulle bruge dummy knappen.

På ATi's side anbefales det ikke at hente en ny driver men henvises
til Lenovo - og der har jeg allerede den nyeste driver - kan jeg gøre
noget i opsætningen for at få det til at køre? Har ellers ingen
problemer med maskinen - og købte den hovedsageligt til andre opgaver,
men derfor skulle den kunne klare lidt CSS en gang i mellem.

Fra : Bufferzz

Dato : 26-06-07 15:07

Kører blæseren på grafikkortet ?

Fra : CT