Udvidelse af skrivebord?
Fra : Claus

Dato : 26-06-07 07:31

Hej NG,

jeg har 7300 SE grafikkort.

Jeg ønsker at udvide skrivebordet vha. en ekstra skærm.

Er dette muligt med 7300SE?

Hvis ja, hvordan tilsluttes denne 2. skærm - kortet har jo "kun" et alm. VGA
(som bruges til nuværende skærm) og et DVI.

På forhånd mange tak for hjælp.

Mvh.

Claus

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-06-07 14:52

"Claus" <claus@vittingfamily.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvis ja, hvordan tilsluttes denne 2. skærm - kortet har jo "kun" et alm.
> VGA (som bruges til nuværende skærm) og et DVI.

Du skal bruge en skærm med dvi indgang. Det har alle skærme idag. Jeg har
ikke checket, men vil tro at et 7300SE godt kan håndtere to skærme på en
gang.

Bjarne K.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-06-07 15:11

Bjarne K. wrote:

> Du skal bruge en skærm med dvi indgang. Det har alle skærme idag. Jeg har

Eller en DVI->VGA-adapter og nej, det er ikke alle skærme der har.

Jesper Poulsen

Fra : Bjarne K.

Dato : 29-06-07 11:04

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> wrote in message
Bjarne K. wrote:

>og nej, det er ikke alle skærme der har.

Det var en antagelse, men efter at have checket diverse tft skærmes specs,
må jeg sige du har ret.

Bjarne K.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-06-07 17:41

Bjarne K. wrote:

> Det var en antagelse, men efter at have checket diverse tft skærmes specs,
> må jeg sige du har ret.

Plus det faktum at ikke alle anvender faldskærme...

Jesper Poulsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-06-07 17:49

Jesper Poulsen skrev:

>Plus det faktum at ikke alle anvender faldskærme...

Det er mest piloter der anvender dem.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hans

Dato : 30-06-07 12:53

Ivan V. Klattrup wrote:

> Det er mest piloter der anvender dem.

Hvor stor skærmstørrelse skal man så bruge før landingen bliver tilpas, og
er widescreen en fordel til at styre bedre?

Hans