Spyball Alarm ?
Fra : Søren Jensen

Dato : 06-07-01 15:16

Hejsa,
Jeg er ret grøn indenfor motorcykler - og her dagens (dummeste) spørgsmål:
Hvad er en spyball alarm og ville det være en god investering?
mvh/Søren Jensen

Fra : Martin Koch

Dato : 06-07-01 16:37

"Søren Jensen" <sj42@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> 1. Hvad er en spyball alarm og 2. ville det være en god investering?

1. Som navnet antyder sidder der en lille kugle som påvirker nogle sensorer
hvis den flytter sig efter aktivering af alarmen. Dvs. du kan ikke røre
cyklen ret meget før den larmer som om den blev betalt for det
Udover det er der startspærre indbygget.
Effektiv lille sag.

2. Det er helt op til dig om den er god eller ej. For mig var det en kanon
investering.

/Martin

Fra : Armand

Dato : 06-07-01 19:43

> [...]
> spørgsmål:
> Hvad er en spyball alarm og ville det være en god investering?

Så sent som i starten af denne uge har der været debat omkring Spyball!
Ifald at det ikke er denne snak, der foranlediger dig til at spørge, så
prøv lige at hente en ordentlig stak indlæg ned og sorter blandt "emne"
og find derved Spyball under "S" !

--
Armand.