Laban .. RIP
Fra : OZ3BTO

Dato : 13-06-07 15:13

Har måtte tage afsked med vores lille krutugle laban ....

Blev "kaldt" i haven af hunden og finder laban liggende på siden og miave
hjerteskærende

Komer hen til ham on konstaterer at han ikke kan bevæge bagkroppen og hen
ligger under deres normale klatre træ

Afgang til dr.dyr med 150kmt

Laban stod ikke til at redde .. han havde skadet ryggen ca midt på og var
100% lam bagtil og havde store smerter så tog den hårde beslutning at lade
han få fred .. sidder nu og stor tuder og savner ham VILDT selv om han
ligger lige ude i baghaven

Så hvis nogen har en sort han mis de vil af med på ca 1 år så er jeg gerne
aftager

Maj

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-07 15:30

OZ3BTO wrote:
> [...]
> ham VILDT selv om han ligger lige ude i baghaven
>

> Så hvis nogen har en sort han mis de vil af med på ca 1 år så er jeg

Hvor gør det mig ondt at høre at Laban ikke er mere..
Og selvfølgelig savner du ham, det er da fuldt forståeligt...

Mange tanker, kn us og potedask fra Buster og Louise

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-06-07 15:49

In news:466ffd48$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
OZ3BTO <no@spam.dk> typed:
> Har måtte tage afsked med vores lille krutugle laban ....

Åh nej Maj. Det gør mig virkelig ondt at høre, den stakkels lille
mis. Det er ikke rart at skulle tage afsked med et elsket dyr.

> Så hvis nogen har en sort han mis de vil af med på ca 1 år så er
> jeg gerne aftager

Hvis ikke der er nogen i gruppen der har en sådan mis, vil jeg tro
at mange internater vrimler med etårige dejlige sorte misser. Der
sidder helt sikkert en og venter på at komme hjem til dig.

Tænker på dig, trøstekram herfra.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : lh

Dato : 13-06-07 16:12

> [...]
> mange internater vrimler med etårige dejlige sorte misser. Der sidder helt
> sikkert en og venter på at komme hjem til dig.

Hvor bor du?

Jeg har to sorte/hvide hunkatte, hvoraf den ene er sterilliseret (den anden
skal også på et tidspunkt). De er fra sidste sommer og vant til
ude/indelivet, og til hund og andre katte. Men de får tæv af en af mine
andre katte, så det ville være godt for dem at få et andet godt blivende
hjem.

lh

Fra : OZ3BTO

Dato : 13-06-07 16:16

"lh" <lhmail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ude/indelivet, og til hund og andre katte. Men de får tæv af en af mine
> andre katte, så det ville være godt for dem at få et andet godt blivende

Skal være en han mis ..

Maj

Fra : Tina.

Dato : 13-06-07 17:41

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lade
> han få fred .. sidder nu og stor tuder og savner ham VILDT selv om han

*snøft* Hvor er det trist...

Har I en idé om, hvad der skete med ham?

Tina

Fra : OZ3BTO

Dato : 13-06-07 17:56

"Tina." <spørg@mig> skrev i en meddelelse

> "OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> *snøft* Hvor er det trist...
>
> Har I en idé om, hvad der skete med ham?
>
> Tina

Eftersom han lå under deres klatretræ ved siden af en stor sten går vi ud
fra at han er faldet derfra ... Som dyrlægen sagde .. katte lander ikke
altid på deres ben

Maj

Fra : Tina.

Dato : 13-06-07 20:13

> Eftersom han lå under deres klatretræ ved siden af en stor sten går vi ud
> fra at han er faldet derfra ... Som dyrlægen sagde .. katte lander ikke
> altid på deres ben

Åh, altså, stakkels lille pus. Godt, hunden kaldte på jer.

Held og lykke med at finde en lille sort hanmis. Kender desværre ikke nogen
kandidater.

Tina