Top 5 grunde til at dykkercomputere ikke e~
Fra : Søren Arnvig

Dato : 12-06-07 15:51

Top 5 grunde til at dykkercomputere ikke er hunkøn

1. Den larmer kun når du overskrider en grænse
2. Den kan kun huske de sidste 20 dyk
3. Du kan som regel indstille tolerancen
4. Den bliver ikke sur, hvis du finder en bedre model
5. Den bliver nemmere at forstå med tiden.

Close , but no cigar:

Den bliver god igen efter 24 timer, selv når du virkelig kvajer dig

Søren Arnvig

www.arnvig.dk

Fra : Henrik Manley

Dato : 14-06-07 11:45

> [...]
> 3. Du kan som regel indstille tolerancen
> 4. Den bliver ikke sur, hvis du finder en bedre model
> 5. Den bliver nemmere at forstå med tiden.

Meeen:

Den bliver hysterisk hvis man ikke retters sig efter den (gælder ikke
cochran)
Bruger interfacet er ulogisk

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Poul Olesen

Dato : 14-06-07 13:45

Min dykkercomputer må vist være hunkøn.

I søndags havde jeg glemt at stille den i Gauge mode på et rebreather
dyk og den manglede et par minutters deko da jeg gik op. Nej hvor den
larmede og var sur i 3 døgn
Uwatec er vist mere hunkøn end mange andre dykkercomputere.
Min kærreste var med på samme tur og hun var kun sur i et par timer
fordi jeg dykkede lidt solo imod hendes ønsker

MVH
Poul

Fra : Kenneth Villadsen

Dato : 17-06-07 17:14